Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció a la ciutadania

organitzacio1.jpg

Què us ofereix l’OAC?

  • Un únic espai per a les vostres relacions amb l'Ajuntament
  • Tota la informació del municipi i l'Ajuntament a través del telèfon 010, si truqueu des de fora del municipi
  • Un ampli horari d'atenció des de les 8.30 fins a les 14.30 hores de dilluns a divendres, de 16 a 18.30 els dijous i de 10 a 13 hores els dissabtes
  • Personal polivalent i format de manera continuada en l'atenció a la ciutadania
  • Informació completa de la vila, dels tràmits, de l'agenda cultural i administrativa, dels equipaments o els serveis, etc
  • Informació comprensible de tots els tràmits municipals així com tots els formularis necessaris
  • Un servei únic per a la recollida de suggeriments, iniciatives, demandes i queixes
  • Possibilitat de realitzar determinats tràmits d'altres administracions que us eviten desplaçaments a altres municipis (Barcelona, Vilanova i la  Geltrú, …)
  • 365 dies a l'any de servei a través d'aquest web, on podreu trobar tota la informació i impresos per descarregar

 

Serveis que ofereix i canals d’accés

Atenció presencial:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat
  • Registre de documentació d’entrada
  • Realització de processos sencers senzills (ocupacions de via pública, assabentats d’obres, cites prèvies, etc.).
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants.
  • Targetes de transport per a la gent gran
  • Inscripcions a cursos, tallers, etc

 

Atenció telefònica (línies i serveis):

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Cites prèvies amb serveis tècnics municipals.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Telèfon 010
  • Telèfon 93 811 48 04 si truqueu des de fora del municipi

 

Atenció telemàtica:

  • Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@sitges.cat
  • Recepció i canalització de les sol·licituds i tràmits electrònics: Carpeta ciutadana

 

Al catàleg de tràmits i serveis trobareu tota la informació sobre els tràmits municipals i els canals de tramitació de cadascun d’ells.

A més, podreu descarregar els formularis necessaris,  consultar la normativa d'aplicació.

 

Informació bàsica sobre el tractament de dades personals:

  • Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679)
  • Responsable del tractament: Ajuntament de Sitges.
  • Finalitat del tractament: Atendre i gestionar el dret  de les persones a comunicar-se amb l’ajuntament.
  • Exercici de drets dels interessats:D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic oac@sitges.cat o al correu postal a l’Ajuntament a Pl . Ajuntament s/n.

 

On són les OAC

> Oficina d'Atenció Ciutadana - Centre
> Oficina d'Atenció Ciutadana - Les Botigues de Sitges
> Oficina d'Atenció Ciutadana - Garraf