Taller gratuït 'Estratègia i creativitat publicitària'

Mapa del web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Sitges tema a tema > Promoció econòmica > Taller gratuït 'Estratègia i creativitat publicitària'

Taller gratuït 'Estratègia i creativitat publicitària'

Taller 'Estratègia i creativitat'


L'Ajuntament de Sitges des de l'Àrea de Promoció Econòmica i el seu Centre d'Iniciatives Econòmiques Nivell10, en col·laboració amb el Festival Sitges Next, organitza un curs gratuït per al descobriment del jove talent creatiu i de la seva promoció professional, que tindrà lloc al Centre Cultural Miramar de Sitges del 22 al 24 de novembre. El dissabte 24 es dedicarà a la defensa dels treballs en públic. 


Objecte del curs

L'Ajuntament de Sitges, conjuntament amb l'equip del Festival Sitges Next, presentaran un brífing als participants, consistent en l'elaboració conceptual i presentació d'una campanya de promoció turística de Sitges utilitzant la cultura com a eix principal.  

El brífing es lliurarà dijous dia 22 novembre a les 9.00 h i els participants tindran 48 h per a poder fer una proposta creativa. Tots els alumnes assistents rebran una formació en estratègia i creativitat publicitàries a càrrec de professors i experts de renom del sector publicitari.


Contingut del curs

Pensat com una combinació de sessions teòrico-pràctiques, els professors experts formaran als alumnes en conceptes que els ajudaran en la definició de l'estratègia i la creativitat de campanyes pel sector turístic. Els continguts aniran des de temes conceptuals comuns en tota campanya publicitària com a específics de campanyes adreçades al sector turístic.


Horaris

Dijous 22 de novembre:
09.00 h– 10.00 h Benvinguda, salutacions i presentació del brífing
10.00 h– 11.30 h Classe a càrrec del Dr. Josep Rom
11.30 h– 12.00 h Descans per esmorzar
12.00 h– 13.30 h Classe a càrrec del professional Carles Ortet
13.30 h – 15.30 h Descans per dinar
15.30 h – 19.00 h Espai per treball en equip. Desenvolupament creatiu

Divendres 23 de novembre:
09.00 – 10.30 h Classe a càrrec del director creatiu Enric Nel·lo
10.30 – 11.00 h Descans per esmorzar
11.00 – 12.30 h Espai per treball en equip. Desenvolupament creatiu
13.00 h – 14.30 h  Classe a càrrec del professional Camil Roca
14.30 h  – 15:30 h Descans per dinar 
15.30 h – 19.00 h Espai per treball en equip. Desenvolupament creatiu

Dissabte 24 de novembre:
10.00 – 11.30 h Presentacions de propostes
11.30 – 12.00 h Descans per esmorzar
12.00 – 13.30 h Presentacions de propostes
13.30 – 14.00 h Reconeixement dels treballs i tancament de l'acte


Metodologia de treball

El dissabte 24 de novembre es presentaran les propostes de campanya segons les instruccions següents:
· Una única proposta de campanya que millor respongui a les peticions del brífing.
· Defensa de pitching d'un màxim de 10 minuts.
· Recolzament audiovisual en format power point o vídeo que es projectarà en una pantalla durant el termini màxim de presentació establert.


Inscripció i documentació a presentar

Els participants s'han d'inscriure on-line omplint el formulari d'inscripció que serà habilitat del 29 d'octubre fins al 18 de novembre. La inscripció és gratuïta, tot i que el taller és d'una gran vàlua pel renom i coneixements del professors. Hauran de presentar en un únic document en format PDF que inclogui:

· CV dels/les participants.

D'acord amb la normativa vigent, amb la presentació de la sol·licitud, els/les participants donen el consentiment de les dades de caràcter personal que són necessàries per participar en el curs formatiu especialitzat en publicitat. 


> Formulari web d'inscripció (Actiu del 29 d'octubre al 18 de novembre)


Requisits dels participants

• Professionals de l'àmbit de la Publicitat majors de 21 anys
• Empreses de nova creació (màxim 3 anys d'antiguitat) en l'àmbit de la Publicitat
• Es poden presentar de forma individual o en parelles creatives (màxim dues persones)
• Places  limitades a un nombre total màxim de 12 parelles creatives


Equip de valoració

Estarà format pels representants dels diferents departaments que organitzen el curs i pels experts de la formació:
Representants de l'Ajuntament de Sitges:

. Sra. Maite Pascual (Directora CIES Nivell 10)
· Sr. Joaquim Domínguez (Director de Comunicació, Ajuntament de Sitges)

Representació del Festival Sitges Next:
· Xavier Duran (Director del Festival Next)

Representació de les agències/empreses col·laboradores:
· Josep Rom
· Carles Ortet
· Enric Nel·lo
· Camil Roca
L'Equip de valoració acreditarà l'assistència del participants i les valoracions dels treballs presentats el mateix dissabte 24 de novembre de 2018. La seva decisió serà inapel·lable.

Criteris de valoració
1. Concepte: 25 punts
2. Claim: 25 punts
3. Proposta d'estratègia de comunicació: 25 punts
4. Campanya: originalitat, notorietat i viabilitat: 25 punts 

Altres determinacions

L'Ajuntament de Sitges, podrà introduir, si escau, les modificacions que estimi convenients per al bon funcionament d'aquesta convocatòria, i resoldrà totes les qüestions que puguin sorgir pel que fa a la interpretació de les bases.
Per qualsevol informació podeu trucar al telèfon: 93.894.40.61 o escriure al correu electrònic: 

serveisempresa@sitges.cat 

La participació en aquest convocatòria implica l'acceptació d'aquestes instruccions de participació. 



© 2007 Ajuntament de Sitges
Pl. Ajuntament, sn. Tel. 938117600 / Atenció Ciutadana Tel. 010
Última actualització: 30/10/2018