Taller gratuït 'Estratègia i creativitat publicitària'

Mapa del web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Sitges tema a tema > Promoció econòmica > Taller gratuït 'Estratègia i creativitat publicitària'

Taller gratuït 'Estratègia i creativitat publicitària'

Taller 'Estratègia i creativitat'

L'Ajuntament de Sitges des de l'Àrea de Promoció Econòmica i el seu Centre d'Iniciatives Econòmiques Nivell10, en col·laboració amb el Festival Sitges Next, organitza un curs gratuït per al descobriment del jove talent creatiu i de la seva promoció professional, que tindrà lloc al Centre Cultural Miramar de Sitges del 25 al 27 d'octubre. El dissabte 27 es dedicarà a la defensa dels treballs en públic.


Objecte del curs

L'Ajuntament de Sitges, conjuntament amb l'equip del Festival Sitges Next, presentaran un brífing als participants, consistent en l'elaboració conceptual i presentació d'una campanya de promoció turística de Sitges utilitzant la cultura com a eix principal.

El brífing es lliurarà dijous dia 25 a les 9.00 h i els participants tindran 48 h per a poder fer una proposta creativa. Tots els alumnes assistents rebran una formació en estratègia i creativitat publicitàries a càrrec de professors i experts de renom del sector publicitari.


Contingut del curs

Pensat com una combinació de sessions teòrico-pràctiques, els professors experts formaran als alumnes en conceptes que els ajudaran en la definició de l'estratègia i la creativitat de campanyes pel sector turístic. Els continguts aniran des de temes conceptuals comuns en tota campanya publicitària com a específics de campanyes adreçades al sector turístic.


Horaris

Dijous 25 d'octubre:

09.00 h– 10.00 h Benvinguda, salutacions i presentació del brífing
10.00 h– 11.30 h Classe a càrrec del Dr. Josep Rom
11.30 h– 12.00 h Descans per esmorzar
12.00 h– 13.30 h Classe a càrrec del professional Carles Ortet
13.30 h – 15.30 h Descans per dinar
15.30 h – 19.00 h Espai per treball en equip. Desenvolupament creatiu

Divendres 26 d'octubre:

09.00 – 10.30 h Classe a càrrec del director creatiu Enric Nel·lo
10.30 – 11.00 h Descans per esmorzar
11.00 – 12.30 h Espai per treball en equip. Desenvolupament creatiu
13.00 h – 14.30 h  classe a càrrec del professional Camil Roca
14.30 h  – 15:30 h Descans per dinar 
15.30 h – 19.00 h Espai per treball en equip. Desenvolupament creatiu

Dissabte 27 d'octubre:

10.00 – 11.30 h Presentacions de propostes
11.30 – 12.00 h Descans per esmorzar
12.00 – 13.30 h Presentacions de propostes
13.30 – 14.00 h Espai de trobada i pica-pica final


Metodologia de treball

El dissabte 27 d'octubre es presentaran les propostes de campanya segons les instruccions següents:
• Una única proposta de campanya que millor respongui a les peticions del brífing.
• Defensa de pitching d'un màxim de 10 minuts.
• Recolzament audiovisual en format power point o vídeo que es projectarà en una pantalla durant el termini màxim de presentació establert.


Inscripció i documentació a presentar

Els participants s'han d'inscriure on-line omplint el formulari d'inscripció que serà habilitat del 7 de setembre fins al 14 d'octubre. La inscripció és gratuïta, tot i que el taller és d'una gran vàlua pel renom i coneixements del professors. Hauran de presentar en un únic document en format PDF que inclogui:

• Les dades personals i de contacte.
• Book de treballs desenvolupats
• CV dels/les participants.

Amb la presentació de la sol·licitud, els/les participants donen el consentiment de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquest procés de selecció i per a la resta de la tramitació, d'acord amb la normativa vigent. 

> Formulari d'inscripció (Actiu del 7 setembre al 14 d'octubre)


Requisits dels participants

  • Professionals no nascuts abans de 1988. (d'edat no superior de 30 anys ni inferior als 21 anys)
  • Cal que els alumnes tinguin titulació acadèmica que acrediti la seva formació en comunicació publicitària
  • Es poden presentar de forma individual o en parelles creatives (màxim dues persones)
  • Es podrà presentar una única proposta creativa, responent a les peticions del brífing
  • Període d'inscripció del 7 de setembre al 14 d'octubre ambdòs inclosos
  • Inscripcions limitades a un nombre total màxim de 12 parelles creatives


Procés selectiu dels participants i de valoració dels treballs presentats

L'equip de valoració rebrà les sol·licituds de les inscripcions i és reunirà del 15 al 17 d'octubre per revisar la documentació aportada pels participants. Del 18 i 19 d'octubre, el departament de promoció econòmica es posarà en contacte per mail amb les persones seleccionades. Les persones no seleccionades rebran un mail amb la decisió del procés selectiu. 


Equip de valoració

Estarà format pels representants dels diferents departaments que organitzen el curs i pels experts de la formació:

Representants de l'Ajuntament de Sitges:

Sra. Maite Pascual (Directora CIES Nivell 10)
· Sr. Joaquim Domínguez (Director de Comunicació, Ajuntament de Sitges)

Representació del Festival Sitges Next:
· Xavier Duran (Director del Festival Next)

Representació de les agències/empreses col·laboradores:
· Josep Rom
· Carles Ortet
· Enric Nel·lo
· Camil Roca

L'Equip de valoració acreditarà l'assistència del participants i les valoracions dels treballs presentats. Constituirà i determinarà la campanya guanyadora el mateix dissabte 27 d'octubre de 2018. La seva decisió serà inapel·lable.


Criteris de valoració

  1. Concepte: 25 punts
  2. Claim: 25 punts
  3. Proposta d'estratègia de comunicació: 25 punts
  4. Campanya: originalitat, notorietat i viabilitat: 25 punts


Propietat intel·lectual

La campanya guanyadora passarà a ser propietat de l'Ajuntament de Sitges, així com els seus drets de publicació, reproducció i/o edició, sense cap limitació temporal. Els participants d'aquest taller autoritzaran expressament a l'Ajuntament de Sitges a reproduir-la en qualsevol mitjà i material. Els/les autors/es de la campanya renuncien expressament als seus drets d'autor en benefici de l'Ajuntament.


Altres determinacions

L'Ajuntament de Sitges, podrà introduir, si escau, les modificacions que estimi convenients per al bon funcionament d'aquesta convocatòria, i resoldrà totes les qüestions que puguin sorgir pel que fa a la interpretació de les bases.

Per qualsevol informació podeu trucar al telèfon: 93.894.40.61 o escriure al correu electrònic: serveisempresa@sitges.cat

La participació en aquest convocatòria implica l'acceptació d'aquestes instruccions de participació.

© 2007 Ajuntament de Sitges
Pl. Ajuntament, sn. Tel. 938117600 / Atenció Ciutadana Tel. 010
Última actualització: 25/09/2018