Notícies

Mapa del web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > L'Ajuntament t'informa > Notícies > Detall de la notícia

Notícies

Enviar  
Imprimir
|
14/09/2018

L'ajuntament es dota d'un departament de Processos i Qualitat

El departament neix amb la missió de millorar l’organització amb una especial orientació a la satisfacció de les necessitats de la ciutadania, i facilitant la digitalització i la prestació d’aquests serveis en un entorn d’administració electrònica.

L'Ajuntament de Sitges s'ha dotat d'un departament de Processos i Qualitat amb la intenció de contribuir a l'estratègia de millora de l’eficàcia, l’eficiència, la qualitat i la transparència dels serveis municipals. El nou departament està adscrit a l’Àrea de Serveis Generals.

Processos i Qualitat neix amb la missió de simplificar els tràmits administratius i fer-los fàcils i transparents, aprofitant al màxim els beneficis de les noves tecnologies (canals, signatura i procediment electrònics, carpeta ciutadana, vídeo-actes, etc) sense oblidar els mitjans tradicionals que ja ofereix l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

Per al regidor de Govern Obert, Josep Moliné, la creació del nou departament significa un canvi radical en la forma de gestionar i entendre la gestió pública. Segons Moliné, “la ciutadania espera serveis públics de qualitat i vol obtenir-los amb rapidesa, utilitzant els canals i les tecnologies que ja fa servir en la seva vida quotidiana”. Aquesta transformació s’està efectuant en paral·lel a la total implantació de l'administració electrònica, explica el regidor.

Amb aquest departament, l'ajuntament continua el desplegament del nou organigrama municipal i desenvolupament de l’estructura organitzativa que va iniciar al febrer de 2017.

Enviar  
Imprimir
  |
© 2007 Ajuntament de Sitges
Pl. Ajuntament, sn. Tel. 938117600 / Atenció Ciutadana Tel. 010
Última actualització: 19/09/2018