Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Participació Ciutadana

Últims dies per participar al concurs de la campanya #ReSitges

La campanya –inclosa en el marc d’accions de la Certificació Biosphere Destination- vol conscienciar la població, principalment turistes i visitants, sobre la importància de respectar l’entorn i el medi ambient. Fins el dia 14 d’octubre tothom que ho vulgui pot participar al concurs d’Instagram i optar a diferents premis.

Sota el lema #ReSitges, la regidoria de Promoció Econòmica, Turisme i Platges, amb la col·laboració de Medi Ambient i Serveis Urbans, han posat en marxa aquest estiu una campanya de conscienciació adreçada principalment a turistes i visitants per promoure pautes de comportament responsable cap a l’entorn. La campanya forma part del Pla d’Acció 2016-2018 de la certificació Biosphere Destination que va obtenir Sitges l’any 2016 i que l’acredita com a municipi de turisme sostenible i responsable.

La campanya #ReSitges, que compta amb la col•laboració del Gremi d’Hostaleria de Sitges, inclou un concurs de fotografies a Instagram en el que es pot participar fins el 14 d’octubre. Les persones que etiquetin les seves fotografies o vídeos mostrant una pauta de comportament sostenible i responsable a Sitges a través de l’etiqueta #ReSitges poden participar al concurs. Les imatges que aconsegueixin més m’agrades opten a diversos premis, entre els quals un cap de setmana en un hotel 4* de Sitges.

Les bases legals del concurs es poden consultar a través de www.sitges.cat/resitges. Segons dades de la Diputació de Barcelona, el turista i visitant de Sitges és una persona TIC, és a dir fan un ús intensiu de les xarxes socials i de les plataformes d’informació on-line.

Per tal d’informar sobre la campanya #ReSitges, s’han distribuït 30.000 tríptics en tres idiomes diferents idiomes (català, castellà i anglès) entre l’oficina d’Informació Turística,  establiments membres del Gremi d’Hostaleria de Sitges, Habitatges d’Ús Turístic, la Fundació Pere Stämpfli, Can Falç, Casa Bacardí, guinguetes de les platges i trenet turístic. També als establiments del Port d’Aiguadolç, al Club de Golf Terramar, a la Biblioteca Santiago Rusiñol i al Festival de música Jardins de Terramar. Aquest cap de setmana, també s’ha distribuït informació en el mac de la Mostra de vins i el Festival de Cinema.

La campanya #ReSitges s’impulsa des de l’Ajuntament de Sitges i compta amb la col·laboració del Gremi d’Hostaleria de Sitges, l’Associació de Platges i l’empresa que gestiona l’aigua a la vila, Sorea.


Concurs Instagram

  • Fes una fotografia amb una acció de respecte cap a l’entorn i participa al concurs d’Instagram de @turismedeSitges
  • Les imatges han d’estar etiquetades amb #ReSitges
  • Data límit: 14 d’octubre