Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Neix l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges per recolzar el sector econòmic del municipi

Un dels principals objectius de la nova agència és posicionar la marca “Sitges” com un referent de turisme d’excel·lència. Turisme de Sitges unificarà les accions de promoció de Sitges amb la col·laboració del sector privat del municipi.
Presentades les principals línies del pla estratègic 2007 de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, que neix amb l’objectiu d’afavorir el posicionament exterior de la vila en el mercat internacional i propiciar la creació de riquesa per al municipi. Tanmateix s’ha constituït aquest matí el Consell General de l’Agència, l’òrgan de govern de l’ens on estan representades les diferents administracions i entitats empresarials implicades en el projecte. L’Agència ha estat impulsada per l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i té la missió de donar suport als diferents sectors econòmics que conformen la marca “Sitges”. L’agència promourà aliances estratègiques amb sectors molt diversos com L’hosteleria, al voltat del 55% de la oferta correspon a establiments de 4 o 5 estrelles; La cultura, per reforçar el coneixement a l’exterior d’activitats com el festival de cinema o el Carnestoltes; La gastronomia, per fomentar una restauració amb identitat pròpia i distintiva; L’organització de congressos i reunions, especialment per compensar les èpoques vall; El shopping, distintiu per l’alt nivell del seu petit comerç. D’aquesta manera, es vol aconseguir el posicionament de la vila de Sitges com un referent de turisme de qualitat i d’excel·lència en tota la seva oferta de serveis.