Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Sitges s’ha consolidat el 2006 com una important destinació de reunions i de congressos, i manté els índexs d’ocupació del 2005

L’Ajuntament de Sitges ha començat a realitzar les seves primeres valoracions de la temporada turística del passat 2006 amb un balanç satisfactori.
D’una banda, els hotels han mantingut els mateixos índexs d’ocupació que es van registrar el 2005, i de l’altra Sitges s’ha consolidat com una destinació important del turisme de reunions i de congressos. A més a més, els visitants que han fet estada a la vila han recollit un 8% més d’informació que l’any anterior. En qualsevol cas, aquesta passada temporada turística permet observar una clara tendència a l’alça, ja que malgrat aconseguir uns índexs d’ocupació similars s’han rebut més visites. Una de les causes ha estat la potenciació del turisme de congressos que ha permès a Sitges reunir importants marques, com per exemple, l’empresa automobilística alemanya Porsche, que va presentar el llançament d’un nou model davant de 3.500 persones que es van allotjar al municipi durant gairebé un mes. Precisament, la tendència és l’especialització en aquest tipus de turisme perquè porta clients de qualitat en temporades de baixa ocupació. L’augment del 8% del material informatiu sobre Sitges demandat pels visitants ha estat motivat, segurament, pel canvi d’ubicació de l’oficina de turisme del Palau Maricel a la zona de La Fragata.