Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Acords de la Junta de Govern Local

La Junta de govern aprova el contracte per adjudicar el material pirotècnic per a les festes populars de Sitges d’aquest 2023.

La Junta de Govern Local (JGL), celebrada aquest dilluns, ha aprovat l’expedient per iniciar l’adjudicació del contracte que ha de facilitar el material necessari per a les festes populars de Sitges del 2023, amb un valor estimat de 330.578,52€. Aquest contracte contempla des de les carretilles fins a la realització dels espectacles amb artificis pirotècnics d’ús exclusiu per experts, el més important dels quals és la proposta artística dels castells de foc de la Festa Major de Sant Bartomeu i el de Santa Tecla.

El mateix òrgan de govern local també ha aprovat la justificació dels 30.000€ que es van adjudicar a la Societat Recreativa El Retiro per a rehabilitació d’equipaments culturals.

Relació d’acords aprovats

  • Aprovació de l’expedient del contracte mixt de serveis i subministrament de material i serveis pirotècnics per les festes populars de Sitges.
  • Aprovació de la justificació d’una subvenció nominativa a la Societat Recreativa El Retiro per a la rehabilitació d’equipament d’exhibició teatral, auditoris o equipaments anàlegs de bases associativa durant l’any 2021.
  • Aprovació del desistiment de la llicència d’obra major per a construcció d’un habitatge unifamiliar amb piscina, al c/ Prior Joan núm. 9, parcel·la 17, sector PAU 15 Illa Capella, Rat Penat.
  • Aprovació del desistiment de la llicència d’enderroc d’un edifici entre mitgeres situat al carrer de Sant Isidre núm. 13.
  • Aprovació del desistiment de la llicència d’obra major per a construcció d’un edifici d’habitatges entre mitgeres situat al carrer de Sant Isidre núm. 13.