Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Entra en funcionament la versió en holandès del www.sitgesanytime.com

El regidor de Turisme, Luís Miguel García, en el marc de la comissió de Promoció celebrada aquest dilluns a Can Milà
El regidor de Turisme, Luís Miguel García, en el marc de la comissió de Promoció celebrada aquest dilluns a Can Milà
En el marc de la comissió de promoció de la Regidora de Turisme de l’Ajuntament de Sitges, celebrada aquest dilluns, s’ha presentat la traducció del web de turisme de Sitges a l’holandès amb l’objectiu d’atraure mercat dels Països Baixos.

El web www.sitgesanytime.com es va inaugurar el 2019 en català, castellà, anglès i francès. A aquests idiomes s’hi va afegir l’alemany l’any 2021 i aquest any s’hi suma l’holandès. D’aquesta manera es dona servei als sis principals mercats turístics de la destinació i es cobreix la necessitat d’informació actualitzada i de qualitat als visitants i turistes que planifiquen els seus viatges a Sitges.

L’holandès és el sisè mercat emissor per a Sitges en volum de pernoctacions i també en visites a la pàgina web de turisme. Segons informes de l’Agència Catalana de Turisme, aquest perfil de turista està especialment interessat en el turisme actiu i el cicloturisme, entre altres. A l’hora d’escollir una destinació, els criteris més importants per a aquest perfil són la seguretat, la higiene, la natura, la gastronomia o l’hospitalitat. El 53% viatja en avió i el 38% ho fan en cotxe, el perfil d’allotjament que més fan servir és l’hotel amb un 42%, seguit del càmping amb un 29%. Així mateix, la majoria d’holandesos que viatgen fins a Catalunya ho fan des d’Amsterdam, Rotterdam, Utrech i La Haya.

En el marc de la comissió de promoció també s’han presentat les primeres xifres provisionals de tancament dels principals esdeveniments del mes de juny com són el Corpus, la Sitges Pride i Sant Joan i l’impacte en mitjans de comunicació nacionals on i off line d’aquests esdeveniments i de l’Estrella Damm Ladies Open presented by Catalunya. El torneig de golf internacional femení s’ha tancat amb un impacte econòmic molt important per a la localitat. També s’han explicat noves propostes per millorar i diversificar el producte des de les oficines de turisme de Sitges, el nou pla de màrqueting que ha de marcar el full de ruta de la regidoria de turisme pels propers 4 anys i una primera visió a la plataforma d’intel·ligència turística que aglutinarà les dades turístiques de la vila.