Saltar al contingut
Saltar a la navegació
Informació de contacte
Toggle navigation
Search
Cerca
Cerca
Què és el pla?
Com s'ha fet el procés participatiu?
Quins projectes prioritaris s’executaran?
Sou a:
Inici
Què és el pla?
Eix 3: Governança i gestió del canvi davant l'emergència
Accions urgents
Oficina d’Atenció Ciutadana
https://www.sitges.cat/pacte/pacte-local-per-a-la-recuperacio-socioeconomica-de-sitges/eix-3/accions-urgents/oficina-d2019atencio-ciutadana
https://www.sitges.cat/pacte/@@site-logo/pacte-local-sitges-covid.png
Oficina d’Atenció Ciutadana
Des del procés participatiu es van fer les següents aportacions:
Punt d'atenció i assessorament d'ajudes.
Accions urgents implementades per l'Ajuntament
Reforç del servei d’atenció ciutadana a través dels canals telemàtic i telefònic
Activació del nou servei OAC360 d’acompanyament telefò- nic a la tramitació electrònica de la ciutadania, empreses, professionals i entitats, en un horari ampliat de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00h.
Activació de nous procediments i formularis de tramitació electrònica (padró d’habitants, declaracions d’obres privades en curs...) i manteniment del portal municipal de tramitació electrò- nica https://carpeta.sitges.cat.
Increment dels punts orientats a l’atenció del registre general electrònic de l’ajuntament i increment dels punts dedicats a l’atenció de les bústies dels correus electrònics: juntament@sitges.cat, oac@sitges.cat.
Tancament de l’atenció presencial a les oficines d’atenció ciutadana de Sitges, Les Botigues i Garraf.
Increment d’efectius dedicats a l’atenció telemàtica: registre general electrònic i bústies de correu electrònic ajuntament@sitges.cat i oac@sitges.cat
Centralització de tots els telèfons de OAC’s en el telèfon 93 811 48 04 (010), increment d’extensions d’atenció telefònica, i desviació d’aquestes per a la seva atenció des dels domicili i telèfons particulars del personal d’atenció ciutadana.
Activació nous procediments i formularis de tramitació electrònica i manteniment del portal municipal de tramitació electrò- nica https://carpeta.sitges.cat: Volants d’empadronament, Declaracions responsables d’obres privades en curs, etc.
Suspensió d’execució de contractes amb l’Ajuntament.
Renovacions i ampliacions d’autoritzacions de terrasses.
Elaboració del “Pla d’implementació de mesures en la fase de desescalada i retorn a la normalitat en la situació de crisi sanitària provocada pel COVID-19 a les Oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Sitges”, amb l objectiu de garantir un desconfinament segur.
Implantació de sistema web de gestió d’atenció amb cita prèvia per a totes les gestions a les OAC: https:// www.sitges.cat/cita-previa.
Implantació de sistema de gestió de cues a l’OAC de Sitges amb integració amb el sistema de gestió de cita prèvia mitjan- çant lector de codis QR.
Nova configuració de les dependències i usos dels espais de les oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament a la Vila, Les Botigues i Garraf: nous espais, servei de cita prèvia, mesures de protecció, mobiliari, gestió de cues, control d’accés, circuits d’entrada i sortida, reforç de neteja, etc.
Reincorporació gradual del personal d’atenció presencial, començant amb quatre persones d’atenció ciutadana.
Manteniment de la combinació de treball presencial, per a l’atenció presencial, i de treball a distància, per a l’atenció dels canals telemàtic i telefònic.