Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El servei OAC360 incrementa les atencions a la tarda

El telèfon 930 267 225 rep un 27% de les consultes en horari de tarda. El servei OAC360 està actiu de 8 a 20h i, a través d’Internet, també es pot contactar amb l’Ajuntament les 24h dels 7 dies de la setmana.

L’OAC360 ha rebut, aquest passat novembre, 422 incidències, cosa que consolida el servei en un ventall d’entre 400 i 500 atencions des de l’agost. Amb tot, des de l’inici de la pandèmia, al mes de març, s’han atès 6.870 persones, amb un pic als mesos de maig, juny i juliol, on les incidències van passar del miler en cada mes. La regidora d’Organització, Carme Almirall, destaca que “un dels fets rellevants d’aquest servei és que va fent forat la consciència que es tracta d’un servei de 8 a 20h” i afegeix que “el coneixement d’aquesta amplitud horària és fonamental per millorar el servei”. En aquest sentit, OAC360 ja registra el 27% de les atencions en horari de tarda.

Més enllà de les 20h, els canals electrònics habilitats fan que la relació entre la ciutadania i l’Ajuntament pugui ser de 24h. A més del servei d’assistència per telèfon dins l’horari previst, també es pot sol·licitar (https://seu.sitges.cat) que l’Ajuntament sigui qui faci la trucada. Cal destacar també que, a més de la ciutadania en general, les entitats i empreses també poden adreçar-se a l’Ajuntament per aquesta via.

L’anàlisi d’aquest darrer mes de novembre conclou que els tres grans serveis que s’han donat són d’acompanyament en la tramitació electrònica (119 casos), activació del servei de Cita prèvia Web (89 casos) i informació del Catàleg de tràmits (67 casos).  

 

OAC presencial

Pel que fa a les atencions presencials dutes a terme a les Oficines d’Atenció Ciutadana (Sitges, Les Botigues, Poble de Garraf), el mes de novembre s’ha tancat amb un total de 1672 atencions. Del total de les atencions, 587 estan relacionades amb moviments PMH (Padró Municipal). També cal assenyalar que s’han realitzat 2903 tramitacions electròniques a través de https://carpeta.sitges.cat, 907 de les quals corresponen a l’obtenció immediata del Volant d'empadronament individual.