Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’OAC millora l’atenció telefònica al desembre i arriba a les 1.200 atencions

L’Oficina d’Atenció Ciutadana ha tancat el desembre atenent 1.204 casos per telèfon, 1.476 presencialment i 2.612 per tramitació electrònica.

El servei d’atenció a la ciutadania ha registrat una davallada previsible en el mes de desembre respecte el novembre, ja que el gran nombre de dies festius acostuma a generar menys atencions. Malgrat tot, durant el desembre es van realitzar 5.302 atencions, amb una preeminència de la tramitació electrònica, amb 2.612 atencions davant de les 1.476 presencials i les 1.204 telefòniques.

Aquest mes de desembre també mostra els primers resultats després de la incorporació de personal telefonista i de noves solucions en l’atenció telefònica, ja que hi ha una gran demanda a l’OAC de trucades telefòniques, que suposen fins a 4 vegades el volum de trucades que es fan a la centraleta de l’Ajuntament. Per tal de millorar l’atenció telefònica es vol reforçar el servei amb més recursos i noves tecnologies. El desplegament ha començat ara i s’aniran incorporant millores al llarg d’aquest any.

Pel que fa al grau de satisfacció del servei OAC360, la ciutadania usuària es manté amb un molt alt nivell de satisfacció i es consolida la franja de tarda (de 15 a 20h) on es fan el 26% de les consultes, de manera que la ciutadania percep que l’administració municipal està operativa en una àmplia franja de 8 del matí a 8 del vespre