Sitges referma la lluita contra l’LGTBI-fòbia
L’acte institucional del Dia Internacional contra l’LGBTI-fòbia se celebrarà aquest dissabte, 17 de maig, a les 18.30 h amb la lectura del Manifest i una ofrena floral al Monument contra l’homofòbia, situat al passeig Marítim. L’objectiu és conscienciar la ciutadania sobre les discriminacions i violències que pateixen persones del col·lectiu LGTBIQ+.