L'Ajuntament vol sensibilitzar sobre els llenguatges no sexistes als mitjans de comunicació
La campanya inclou insercions de missatges de concienciació, entrevistes i altres.
De entre els objectius de la campanya hi ha la intenció de dinamitzar el debat en la societat sitgetana sobre el paper dels mitjans de comunicació en la superació dels estereotips de gènere i donar eines a la ciutadania per tenir un sentit crític front el tractament de les dones en els mitjans de comunicació.
La campanya consistirà en la realització de dues xerrades a la Biblioteca Santiago Rusiñol els dies; 19 d'octubre, sota el títol "Dones i Media" que abordarà l'anàlisi dels processos d'invisibilització en l'àmbit de la comunicació i l'actualitat, i una altra, el dia 9 de novembre, sota el títol "Els magazins televisius" que abordarà els tipus de feminitat que es construeix en aquests programes i que es pressuposen "per a dones", ambdues a les vuit de la tarda.
Els mitjans audiovisuals i el setmanari local tambè dedicaran alguns espais, com ara, Ràdio Maricel, que ja porta un temps desenvolupant la campanya consistent en realitzar els denominats "comentaris crítics" sobre diferents anuncis publicitaris.
Tambè Maricel Televisió s'ha sumat a la campanya amb un programa de L'Accent, els dimarts i dimecres de la programació setmanal, el proper dia 10 d'octubre a dos quarts de deu de la nit amb el títol "Com han estat representades les dones en els mitjans de comunicació al llarg del 2006?" i que tindrà com a convidada a la regidora per a la Igualtat de Gènere, Mercè Espada, i la directora del Pla d'Acció i Desenvolupament de les Polítiques de Dones de l'Institut Català de les Dones, Anna Solà. Tambè s'ha anunciat la realització d'una campanya per Nadal per tal de difondre els regals no sexistes.