Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Formulari de sol·licitud d'acreditació per a mitjans informatius i associacions de fotògrafs per al Carnaval de Sitges 2022
Els mitjans poden acreditar més d'un professional segons necessitats a cobrir. En aquest cas caldrà fer les diferents acreditacions per separat aportant la informació personal requerida per a cada acreditació.
A - Mitjans informatius
Per a TV, ràdio i premsa escrita.Accessos permesos amb l’acreditació:
B - Fotògrafs
Per a fotògrafs professionals i fotògrafs d'associacions.Accessos permesos amb l'acreditació:
L'acceptació de la sol·licitud es comunicarà per correu electrònic, així com els passos a seguir per finalitzar el procés d'acreditació.
L’Ajuntament de Sitges, com a Responsable del tractament, garanteix un nivell adequat o coherent de protecció de les persones físiques en allò que respecte a les seves dades personals, objecte de tractament pels diversos serveis municipals de L’Ajuntament de Sitges, d’acord amb el Reglament de protecció de dades (2016/679) i la Llei Orgànica de protecció de dades i garantia dels drets digitals (3/2018).
L’Ajuntament de Sitges tracta les dades personals amb total lleialtat i compromís, i d’acord amb les bases jurídiques que permeten la licitud del tractament, segons estableix la normativa vigent en matèria de protecció de dades.
> Més sobre polítiques de privacitat