Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Oficina de Salut pública
Facebook Twitter

Sitges acollirà una nova campanya de donació de sang el 20 de setembre

Les persones interessades es poden apuntar per donar sang i reservar prèviament l’hora a la pàgina web https://donarsang.gencat.cat/ca/. La unitat mòbil s’instal·larà al pàrquing de Can Robert (C/Víctor Balaguer amb avinguda Camí dels Capellans) de 17 a 21 hores perquè es pugui fer aquest gest solidari.

Sitges acollirà una nova jornada de donació de sang el proper 20 de setembre per contribuir a atendre les necessitats dels pacients de Catalunya. El Banc de Sang i Teixits, amb el suport de l’Ajuntament de Sitges tornen a organitzar una nova iniciativa perquè els donants puguin fer aquest gest solidari a la unitat mòbil que s’instal·larà al pàrquing de Can Robert (C/Víctor Balaguer amb avinguda Camí dels Capellans) en horari de tarda, de 17 a 21 hores. Per col·laborar-hi, cal reservar hora prèviament a través de la pàgina web donarsang.cat.gencat.cat.

La sang no es pot fabricar, i per tant, la donació és voluntària. Donar sang és un acte imprescindible per garantir l’assistència sanitària als hospitals i clíniques, perquè pugin dur a terme intervencions quirúrgiques, tractaments oncològics, trasplantaments d’òrgans i d’altres malalties. Les plaquetes caduquen en 5 dies, per això, són necessàries.

 

Qui pot donar sang?

  • Qualsevol persona sana d’entre  18 i 70 anys, que pesi més de 50 quilos

Més condicions per donar sang:

  • No cal estar en dejú
  • Cal portar un document d’identificació oficial

Entre donació i donació han de passar un mínim de 2 mesos:

  • Els homes poden donar-ne quatre cops l’any
  • Les dones poden donar-ne tres cops l’any

 

Campanya de donació de sang a Sitges

  • Data: 20 de setembre

Horari: de 17 a 21 h

Lloc: Pàrquing Can Robert- C/ Víctor Balaguer amb avinguda Camí dels Capellans  

 

Reserva hora a: