Iniciatives ciutadanes Covid-19
La ciutadania de Sitges s'ha mobilitzat per prestar al públic els serveis que realitza habitualment però en aquesta ocasió de forma altruista per fer front a la situació de confinament a casa i mentre duri l'estat d'alarma.
Els serveis són actualment:
Classes gratuïtes de ioga online
- Persona: Tanit Fariña, professora amb certificat internacional de ioga Iyengar.
- Objectiu: Donar resposta a l’estrès mental per la sobresaturació d’informació que ha creat la evident i comprensible por i alarma social.
- Públic: Totes les edats. Cada dia de 9 a 10h excepte dimecres 9 a 9:40h nens/es i adolescents.
- Canal: Zoom Cloud Meeting / Número ID: 910-160-1714 / Contrasenya: 383895
Si no teniu Zoom, us demanarà la descàrrega i instal·lació del programa. S teniu problemes per visionar el canal contacteu a través del telèfon 659 470 480.
El Ioga Iyengar es basa amb els ensenyaments del mestre B.K.S. Iyengar (1918-2014) que va néixer durant una gran epidèmia de grip. Dèbil i malalt va trobar en el ioga la clau per aconseguir superar els seu estat malaltís. La revista Time el va calificar d’una de les 100 persones mes influents del segle XX.
(Anuncia la teva prestació gratuïta)
- Persona:
- Objectiu:
- Públic:
- Canal:
- Contacte:
Si esteu interessats en anunciar la vostra prestació gratuïta poseu-vos en contacte a través de: