En el marc del Mercat del dissabte s'organitza Economia Social i Solidària al carrer i Activitats lúdiques i punts d’informació de l’Economia Social i Solidària el dissabte, 15 de juny, de 10 a 13.30 a la plaça Catalunya. Les jornades s’inclouen en el marc de la 2a Quinzena cooperativa que impulsa l'Ajuntament de Sitges i Coopsetània, l’Ateneu cooperatiu Penedès-Garraf.
En el marc de la 2a Quinzena d'Economia Social i Solidària de Sitges Nivell10 i Coopsetània, Ateneu Cooperatiu Alt Penedès-Garraf, organitza el divendres 14 de juny la sessió informativa 'Cooperativisme, com emprendre un projecte Col·lectiu' de 18 a 19.30 hores a l'auditori del Centre Cultural Miramar. A càrrec de: Facto Assessors
En el marc de la 2a Quinzena d’Economia Social i Solidària a Sitges, el Centre d'Iniciatives Econòmiques de Sitges-Nivell 10 i Coopsetània, Ateneu Cooperatiu Alt Penedès-Garraf organitzen el divendres, 14 de juny, de 10 a 12 hores, a l'auditori del Centre Cultural Miramar una
Gaudiu en família d'una jornada festiva amb activitats per a petits i grans, conduïdes per Víctor Berbegal, joglar del segle XXI. Durant la jornada es podrà gaudir de tallers de globoflèxia i de ceràmica.
Centre Cultural Miramar , Carrer Davallada, 12, Sitges, 08870
La sessió està adreçada a empreses proveïdores de béns i serveis a l’administració. El seu enfocament serà totalment pràctic de manera que els participants coneixeran quin són els requisits que hauran de satisfer fins arribar a la presentació electrònica d’una oferta.