Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

AUREN-4a. Edició CÀPSULES FORMATIVES

 

QUÈ?

PER A QUI?

QUAN?

AMB QUI?

REGISTRE

1. LA NOVA ORGANITZACIÓ DEL TREBALL: JORNADA, HORARIS, VACANCES I ALTRES ASPECTES ORGANITZATIUS

L’objectiu del webinar és explicar quines són les exigències legals que s’han de tenir en compte davant dels canvis organitzatius de les empreses i com actuar per donar solucions als problemes que aniran sorgint.

Dilluns 18 de maig.

De 9:30 a 10:30

Ignacio Hidalgo, de la divisió d’Advocats d’Auren i Laura Figuerola, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

2. L’IMPACTE DE LA CRISI SANITÀRIA DERIVADA DEL COVID-19 EN ELS CONTRACTES D’ARRENDAMENT D’IMMOBLES D’ÚS DIFERENT DEL D’HABITATGE
 

En aquesta sessió es donarà una visió teòrica i pràctica sobre les mesures introduïdes pel RDL 15/2020 de 21 d’abril per a l’adaptació i revisió dels contractes de lloguer d’immobles d’ús diferent a l’habitatge a la nova realitat actual de paràlisi de l’activitat econòmica en general.

Dilluns 18 de maig.

De 16:00 a 16:40 h.

José Alberto Subías, de la Divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

3. LES NOVES FORMES DE TREBALLAR: TELETREBALL I FLEXIBILITAT COM A NOU PARADIGMA EN LES ORGANITZACIONS

En un entorn tan complicat com l’actual és necessari adaptar-se als canvis i normalitzar les noves formes de treballar en les empreses. S’explicarà com els departaments de RH i de gestió de persones han d’aportar aspectes innovadors i positius en aquesta nova forma d’organització.  

Dimarts 19 de maig.

De 9:30 a 10:30 h.

Alberto Gilarraz, de la divisió d’Advocats d’Auren i Andrés Pérez, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

4. LES MODIFICACIONS DE LES CONDICIONS DE TREBALL

L’objectiu de webinar és repassar tots els procediments legals necessaris perquè tots els canvis que s’estan produint d’àmbit laboral en les nostres empreses i organitzacions no derivin en un conflicte permanent.

Dimecres 20 de maig.

De 9:30 a 10:30 h.

Ignacio Hidalgo i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

5. AJUDES DEL FONS SOCIAL EUROPEU. UN REPTE DEMOGRÀFIC

S’exposarà informació sobre les ajudes publicades pel Ministeri de Política Territorial i Funció Pública destinades als ens locals i que tenen per objectiu finançar projectes d’ocupació, d’emprenedoria col·lectiva i d’autoocupació per afrontar el repte demogràfic en els municipis de menys població, en el marc del “Programa Operativo de Empleo Juvenil del Fondo Social Europeo (ayudas EMP-POEJ)

Dimecres 20 de maig.

De 11:30 a 12.30 h.

Eduardo Romero, Carmen Arenas i Ana Gil, de la divisió de Consultoria i Gestió de Projectes d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

6. CONEIX EL QUE “SOCIAL. SIC” POT FER PER LA TEVA ENTITAT D’INSERCIÓ LABORAL

Per tal d'ajudar les entitats d’inserció laboral a millorar la gestió i el seu dia a dia i a conèixer quines són les novetats de l’eina en l’àmbit de la inserció laboral. Va dirigit a tots els equips humans de les entitats que treballen amb “SOCIAL.SIC”.

Dimecres 20 de maig.

De 12 a 12:45 h.

Mireia Montaner i Josep Maria Llampallas de la Divisió de Consultoria d’Auren

Webinar via Teams.

Inscripció aquí

7. LA NOVA ORGANITZACIÓ DE LA PREVENCIÓ EN L’EMPRESA: DEL QUE ÉS NECESSARI CAP EL QUE ÉS ESSENCIAL

S’analitzaran les exigències que la nova realitat imposa en matèria de prevenció de riscos laborals i com l’activitat preventiva de les empreses passa a tenir un paper fonamental en el nou model de negoci.

Dijous 21 de maig.  

De 9:30 a 10:30 h.

Mario Rodríguez i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

8. RECENT MODIFICACIÓ DE L’IMPOST SOBRE SUCCESSIONS A CATALUNYA. ALGUNES IDEES SOBRE PLANIFICACIÓ SUCCESSÒRIA I LA POSSIBILITAT DE FER DONACIONS EN VIDA

En aquesta sessió es donarà una visió pràctica de les principals modificacions introduïdes per la Llei 5/2020, en l’Impost sobre Successions i Donacions. Es plantejaran algunes idees sobre com planificar una futura successió del patrimoni empresarial i personal.

Dijous 21 de maig.

De 12:00 a 12:45 h.

Isabel Pi, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Teams.

Inscripció aquí

 

9. LES FRANQUÍCIES I LA MODERNITZACIÓ DELS SEUS PLANS D’EXPANSIÓ POST CRISI COVID-19

L’objectiu de la sessió és exposar quines eines tecnològiques tenen les franquícies per portar a terme els processos de captació d’inversors, la selecció de nous franquiciats i l’òptima gestió del procés d’expansió.

Divendres 22 de maig.

De 10:00 a 11:00 h.

Nacho Cabaleiro i Pablo Reino, de la divisió de Consultoria en Retail i Franquícies d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

10. PRINCIPALS NOVETATS DE LA CAMPANYA D’IRPF 2019. ASPECTES PRÀCTICS A TENIR EN COMPTE

Es donarà una visió pràctica de les novetats més significatives de la campanya de renda i patrimoni d’enguany.

Divendres 22 de maig.

De 12:00 a 12:45 h.

Marta Garrido, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Teams.

Inscripció aquí