AUREN-4a. Edició CÀPSULES FORMATIVES
QUÈ? |
PER A QUI? |
QUAN? |
AMB QUI? |
REGISTRE |
1. LA NOVA ORGANITZACIÓ DEL TREBALL: JORNADA, HORARIS, VACANCES I ALTRES ASPECTES ORGANITZATIUS |
L’objectiu del webinar és explicar quines són les exigències legals que s’han de tenir en compte davant dels canvis organitzatius de les empreses i com actuar per donar solucions als problemes que aniran sorgint. |
Dilluns 18 de maig. De 9:30 a 10:30 |
Ignacio Hidalgo, de la divisió d’Advocats d’Auren i Laura Figuerola, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
2. L’IMPACTE DE LA CRISI SANITÀRIA DERIVADA DEL COVID-19 EN ELS CONTRACTES D’ARRENDAMENT D’IMMOBLES D’ÚS DIFERENT DEL D’HABITATGE |
En aquesta sessió es donarà una visió teòrica i pràctica sobre les mesures introduïdes pel RDL 15/2020 de 21 d’abril per a l’adaptació i revisió dels contractes de lloguer d’immobles d’ús diferent a l’habitatge a la nova realitat actual de paràlisi de l’activitat econòmica en general. |
Dilluns 18 de maig. De 16:00 a 16:40 h. |
José Alberto Subías, de la Divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
3. LES NOVES FORMES DE TREBALLAR: TELETREBALL I FLEXIBILITAT COM A NOU PARADIGMA EN LES ORGANITZACIONS |
En un entorn tan complicat com l’actual és necessari adaptar-se als canvis i normalitzar les noves formes de treballar en les empreses. S’explicarà com els departaments de RH i de gestió de persones han d’aportar aspectes innovadors i positius en aquesta nova forma d’organització. |
Dimarts 19 de maig. De 9:30 a 10:30 h. |
Alberto Gilarraz, de la divisió d’Advocats d’Auren i Andrés Pérez, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
4. LES MODIFICACIONS DE LES CONDICIONS DE TREBALL |
L’objectiu de webinar és repassar tots els procediments legals necessaris perquè tots els canvis que s’estan produint d’àmbit laboral en les nostres empreses i organitzacions no derivin en un conflicte permanent. |
Dimecres 20 de maig. De 9:30 a 10:30 h. |
Ignacio Hidalgo i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
5. AJUDES DEL FONS SOCIAL EUROPEU. UN REPTE DEMOGRÀFIC |
S’exposarà informació sobre les ajudes publicades pel Ministeri de Política Territorial i Funció Pública destinades als ens locals i que tenen per objectiu finançar projectes d’ocupació, d’emprenedoria col·lectiva i d’autoocupació per afrontar el repte demogràfic en els municipis de menys població, en el marc del “Programa Operativo de Empleo Juvenil del Fondo Social Europeo (ayudas EMP-POEJ)” |
Dimecres 20 de maig. De 11:30 a 12.30 h. |
Eduardo Romero, Carmen Arenas i Ana Gil, de la divisió de Consultoria i Gestió de Projectes d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
6. CONEIX EL QUE “SOCIAL. SIC” POT FER PER LA TEVA ENTITAT D’INSERCIÓ LABORAL |
Per tal d'ajudar les entitats d’inserció laboral a millorar la gestió i el seu dia a dia i a conèixer quines són les novetats de l’eina en l’àmbit de la inserció laboral. Va dirigit a tots els equips humans de les entitats que treballen amb “SOCIAL.SIC”. |
Dimecres 20 de maig. De 12 a 12:45 h. |
Mireia Montaner i Josep Maria Llampallas de la Divisió de Consultoria d’Auren |
Webinar via Teams. Inscripció aquí |
7. LA NOVA ORGANITZACIÓ DE LA PREVENCIÓ EN L’EMPRESA: DEL QUE ÉS NECESSARI CAP EL QUE ÉS ESSENCIAL |
S’analitzaran les exigències que la nova realitat imposa en matèria de prevenció de riscos laborals i com l’activitat preventiva de les empreses passa a tenir un paper fonamental en el nou model de negoci. |
Dijous 21 de maig. De 9:30 a 10:30 h. |
Mario Rodríguez i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
8. RECENT MODIFICACIÓ DE L’IMPOST SOBRE SUCCESSIONS A CATALUNYA. ALGUNES IDEES SOBRE PLANIFICACIÓ SUCCESSÒRIA I LA POSSIBILITAT DE FER DONACIONS EN VIDA |
En aquesta sessió es donarà una visió pràctica de les principals modificacions introduïdes per la Llei 5/2020, en l’Impost sobre Successions i Donacions. Es plantejaran algunes idees sobre com planificar una futura successió del patrimoni empresarial i personal. |
Dijous 21 de maig. De 12:00 a 12:45 h. |
Isabel Pi, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Teams. Inscripció aquí
|
9. LES FRANQUÍCIES I LA MODERNITZACIÓ DELS SEUS PLANS D’EXPANSIÓ POST CRISI COVID-19 |
L’objectiu de la sessió és exposar quines eines tecnològiques tenen les franquícies per portar a terme els processos de captació d’inversors, la selecció de nous franquiciats i l’òptima gestió del procés d’expansió. |
Divendres 22 de maig. De 10:00 a 11:00 h. |
Nacho Cabaleiro i Pablo Reino, de la divisió de Consultoria en Retail i Franquícies d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
10. PRINCIPALS NOVETATS DE LA CAMPANYA D’IRPF 2019. ASPECTES PRÀCTICS A TENIR EN COMPTE |
Es donarà una visió pràctica de les novetats més significatives de la campanya de renda i patrimoni d’enguany. |
Divendres 22 de maig. De 12:00 a 12:45 h. |
Marta Garrido, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Teams. Inscripció aquí |