Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El concurs d’Instagram 'El regal del Nadal' ja té guanyadors

Fotografia guanyadora del concurs 'El regal de Nadal', realitzada per @Kunstigkunst
Fotografia guanyadora del concurs 'El regal de Nadal', realitzada per @Kunstigkunst
@Kunstigkunst s’enduu el primer premi de la convocatòria, organitzada pel departament de Turisme de l’Ajuntament de Sitges

El departament de Turisme de l’Ajuntament de Sitges ha determinat els guanyadors del concurs d’Instagram ‘El regal de Nadal’. La participació implicava la publicació d’una fotografia de la decoració nadalenca dels carrers de Sitges; ser seguidor i etiquetar el perfil d’Instagram del departament de Turisme (@sitgesturisme), i utilitzar els hashtags #SitgesAnytime i #SitgesfaNadal.

De les 30 fotografies presentades, el jurat format per tres professionals de l’àmbit del Turisme i la Comunicació, ha concedit el primer premi a @Kunstigkunst, qui ha estat el guanyador d’una estada per a dues persones a l’hotel Kalma Sitges****. En segona posició, @Andanuche ha estat premiat amb un dinar per a dues persones al restaurant Picnic. L’objectiu del concurs de Nadal, celebrat de l’11 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021, era promocionar la destinació i generar continguts.

Turisme de Sitges continuarà, aquest 2021, en la seva aposta per impulsar les seves xarxes socials com a mitjà de posicionament de marca i per obtenir la màxima visibilitat en la fase de cerca i motivació tant dels visitants com dels turistes potencials. Les campanyes en xarxes socials i en suports online seran un dels eixos en els quals se centrarà el Pla d’accions que properament es presentarà als seus òrgans de participació per a la seva futura elevació al Ple municipal.

Galeria d'Imatges