Atenció a la ciutadania
Què us ofereix l’OAC?
- Un únic espai per a les vostres relacions amb l'Ajuntament.
- Tota la informació del municipi i l'Ajuntament a través del telèfon 010, o del 93 811 48 04 si truqueu des de fora del municipi.
- Un ampli horari d'atenció, des de les 8.30 fins a les 14.30 hores de dilluns a divendres, i de 16 a 18.30 els dijous a l'oficina de Sitges (excepte en els períodes d'estiu, Setmana Santa i Nadal).
- 365 dies a l'any de servei a través de Carpeta ciutadana, on podreu trobar tota la informació dels tràmits municipals i presentar sol·licituds.
- Personal polivalent i format de manera continuada en l'atenció a la ciutadania.
- Informació completa de la vila i dels serveis municipals.
- Informació comprensible de tots els tràmits municipals així com tots els formularis necessaris.
- Un servei únic per a la recollida de suggeriments, iniciatives, demandes i queixes.
- Possibilitat de realitzar determinats tràmits d'altres administracions que us eviten desplaçaments a altres municipis.
Serveis que ofereix i canals d’accés
Atenció presencial:
- Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
- Assistència per a la presentació i registre de sol·licituds i tràmits municipals, i d'altres administracions públiques.
- Realització completa de tràmits de resolució immediata (empadronament, assabentats d’obres, targetes de transport per a la gent gran, cites prèvies, etc.).
- Punt d'autoservei per a l'obtenció de cita prèvia, de volants d'empadronament (prèvia presentació de document d'identitat original i vigent), d'identificació electrònica idcatmòbil (requereix targeta sanitària i mòbil), presentació de sol·licituds (requereix autenticació amb certificat electrònic), pagament d'impostos i taxes municipals amb targeta bancària.
- Expedidió de certificat electrònic idcat per a persones físiques.
Atenció telefònica (línies i serveis):
- Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
- Consulta i seguiment de tràmits iniciats amb l'Ajuntament de Sitges.
- Cites prèvies amb serveis tècnics municipals.
- Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
- Des del telèfon 010, o des del 93 811 48 04 si truqueu des de fora del municipi.
Atenció telemàtica:
- Informació, presentació i registre de sol·licituds i tràmits municipals: Carpeta ciutadana. Al portal de tràmits podreu consultar el detall informatiu de tots els tràmits que ofereix l'Ajuntament de Sitges i presentar sol·licituds.
- Consulta de les vostres dades sobre registres, expedients, notificacions i padró d'habitants que consten a l'Ajuntament de Sitges, així com seguiment dels tràmits que hagueu presentat, des de La meva carpeta.
- Suport i ajuda en cas de dubte o incidències en qualsevol d'aquests serveis electrònics.
- Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@sitges.cat
Informació bàsica sobre el tractament de dades personals:
- Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679)
- Responsable del tractament: Ajuntament de Sitges.
- Finalitat del tractament: Atendre i gestionar el dret de les persones a comunicar-se amb l’ajuntament.
- Exercici de drets dels interessats:D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic oac@sitges.cat o al correu postal a l’Ajuntament a Pl . Ajuntament s/n.
On són les OAC
> Oficina d'Atenció Ciutadana - Centre
> Oficina d'Atenció Ciutadana - Les Botigues de Sitges
> Oficina d'Atenció Ciutadana - Garraf