Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Consell Assessor de Turisme perfila les accions per aquest 2021

El pressupost de la Regidoria de Turisme és de 856.000 € i inclou un total de 181 accions, entre les quals destaca la potenciació d’esdeveniments, l’impuls del màrqueting digital i la reactivació del Turisme de reunions. La trobada de l’òrgan, aquest dilluns, de forma virtual, va comptar amb la presència de representants dels partits polítics i també d’agents del sector privat.

El Consell Assessor de Turisme s’ha reunit, aquest dilluns, per fer balanç del 2020 i per aprovar el Pla d’Accions 2021. La trobada ha permès al sector públic perfilar i consensuar amb els interlocutors turístics de la destinació el full de ruta amb les prioritats i estratègia que seguirà la regidoria de Turisme durant aquest any. En aquesta sentit, el Pla d’Accions defineix com a eixos principals la potenciació dels esdeveniments, l’impuls de màrqueting digital i la reactivació del Turisme de reunions, des d’un punt de vista de gestió sostenible i inclusiva, i amb la mirada posada en la recuperació del sector. El Pla d’Accions és un document viu i obert a canvis i adaptacions en funció de l’evolució de l’actual situació sanitària per la COVID-19. El regidor de Turisme, Luís Miguel García, ha incidit en “la importància d’homogeneïtzar les nostres actuacions com una única força per superar tots els reptes que ens ha imposat l’estat de pandèmia”.

El Pla d’Accions també posa en valor la importància de la generació del coneixement per a l’obtenció de dades que permetin segmentar millor l’estratègia i focalitzar les accions per diferents públics objectius. Sitges és una destinació capdavantera en intel·ligència turística, que aposta per diferents tecnologies per ser més eficients i transparents en la gestió. La posada en funcionament de Can Milà com a nou hub turístic de la destinació serà cabdal, ja que l’espai pretén convertir-se en un centre de referència de gestió turística.

El Pla inclou 181 accions pensades per a diferents escenaris i per disposar d’alternatives segons evolucioni la situació. Durant les properes setmanes es convocaran noves Comissions per continuar treballant en el desenvolupament del Pla d’Accions i en l’avaluació de resultats.

 

Memòria 2020

En el marc de la reunió del Consell Assessor de Turisme es va presentar també la Memòria 2020 per donar compte de la tasca duta a terme per la regidoria l’any passat. La Memòria demostra la capacitat de reacció i adaptació a les circumstàncies de la gestió turística a la vila, on arran de l’aparició de la COVID-19 es va fer refer el Pla d’Accions inicial a la nova normalitat.  En el recull de més de 85 accions, destaca la Campanya Sí, a Sitges; l’adaptació d’alguns esdeveniments a les noves circumstàncies, i la creació de noves eines promocionals.

La Memòria es pot consultar a l’enllaç següent https://www.sitgesanytime.com/files/doc145/turisme-memoria2020-web2.pdf.