Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Ple de l’abril avaluarà 15 nous noms per a carrers, 8 dels quals són de dones

La sessió plenària porta a aprovació la modificació de bases per a subvencionar activitats esportives.

El Ple municipal del mes d’abril, que se celebrarà aquest dimecres a les 16 hores, tindrà sobre la taula l’aprovació provisional del llistat prioritari de topònims de carrers de Sitges. Aquesta és una proposta elaborada per la Comissió de toponímia i que afecta 15 carrers, que passarien a rebre els noms de 8 dones, 3 homes i 4 topònims. En 8 casos, es tracta de carrers ja existents que han estat tractats com a ampliacions d’altres i ara se’n proposa un canvi de nom. En els altres 7 casos, el carrer encara no té cap nom. Els noms que la Comissió de toponímia ha definit com a prioritaris són: Joaquima Caballol i Moreu, Teresa Ferrer i Oliver, Mª Dolors (Lolita) Mirabent i Muntané, Manuela Rosés i Capdet, Rosa Muntané i Estivill, Mercè Sanabre i Roqueta, Àngeles Santos i Torroella, Balbina Sentís i Solé, Rafael Casanova Termes, Jaume Daví i Mañosa, Josep Artigas i Serveto, Parc de la Sínia Monclús, Parc de l’Alzina, Parc del Boix i Parc del Marfull.

Al llarg del Ple de l’abril, també es portarà a aprovació inicial la modificació de les bases específiques reguladores per a la concessió de subvencions per a la realització de projectes i activitats esportives i el reglament de segona activitat del personal de l’Ajuntament, excepte el cos de la Policia local.

L’aprovació de la modificació del preu públic per la prestació del servei d’atenció domiciliària també se sotmetrà a votació del Ple municipal de l’abril.

En l’apartat de mocions, el grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya presenta una proposta d’acord en defensa del rol dels jutges i jutgesses de pau i per la recuperació de les seves funcions Històriques. El grup municipal Socialista- el Margalló presenta una proposta d’acord per la defensa dels drets del col·lectiu LGTBI+ davant l’avanç de l’extrema dreta. Junts per Sitges presenta una proposta d’acord a favor dels esports de mar i dels clubs nàutics. I el grup municipal Socialista- el Margalló presenta la darrera moció del Ple per instar a l’ajuntament de Sitges a reforçar la freqüència d’autobusos entre Sitges i Barcelona.

La sessió plenària, que finalitzarà amb el torn de precs i preguntes, es pot seguir en directe, a través del canal de YouTube de l’Ajuntament de Sitges, també es pot veure per Canal Blau TV i es pot escoltar per Ràdio Maricel.

 

> Seguir el Ple a YouTube