Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Sitges Convention Bureau presenta els resultats de la ‘Cèl·lula d’investigació MICE’ a l’IBTM

Els resultats són fruit del treball de cinc psicòlegs de la Universitat de Barcelona que han investigat els elements que intervenen en el procés de decisió d’un destí o un espai. L’IBTM World és l’esdeveniment mundial líder de la indústria de reunions, incentius conferències i esdeveniments.

El programa de turisme de reunions Sitges Convention Bureau (Sitges CB) ha presentat a l’IBTM World els resultats de la ‘Cèl·lula d’investigació MICE’, coorganitzada amb l’Event Management Institute (EMI) i la Universitat de Barcelona. Cinc psicòlegs han investigat, durant quatre mesos, quins són els elements que intervenen en el procés de decisió d’una destinació o un espai, així com la destinació i els espais físics com a condicionants de la comunicació. El coneixement al voltant d’aquests aspectes és una aliança per als dissenyadors d’esdeveniments per aconseguir actes de comunicació persuasius, eficaços i rendibles.

La recerca realitzada partia de la pregunta: com influeix el destí, el seu entorn i els espais físics o venues dels esdeveniments en les actituds i comportaments dels seus participants?’. Els resultats obtinguts incideixen en com les distàncies, el caràcter natural o urbà de les destinacions, la quantitat percebuda de persones o la gastronomia afecten en el moment d’escollir una destinació. L’estudi desvetlla també la influència d’altres aspectes com els colors, les olors o la forma dels espais.

L’IBTM World és l'esdeveniment mundial líder per a la indústria de reunions, incentius, conferències i esdeveniments. Celebrat a Barcelona, ha acollit més de 3.000 destinacions i proveïdors, i 15.000 professionals del sector, de més de 100 països d'arreu del món. A la fira, el Sitges CB ha realitzat més de 40 cites amb organitzadors professionals d’esdeveniments internacionals.