Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Finalitza el rodatge de l’anunci de la Coca-Cola amb el concert del discjoquei Carlos Jean

En l’anunci, que s’emetrà en els propers dies, han treballat prop de 100 sitgetans, com a extres.

A ritme del reconegut discjòquei Carlos Jean, que va oferir un concert al Club Nàutic Sitges, va finalitzar ahir divendres el rodatge de l'anunci de l'estiu de la Coca-Cola, que s'ha desenvolupat en diferents espais de Sitges al llarg d'unes jornades intensives entre dijous i divendres.

El concert de Carlos Jean es va celebrar damunt la pasarel·la al Club Nàutic, on el públic va poder ballar al seu ritme en la platja de la Fragata, en la zona propera al Nâutic. Jean estava situat en una plataforma adossada a la passarel·la del Club Nàutic.

Pocs moments abans es van rodar altres escenes en el Passeig Marítim i en la mateixa platja de la sorra, amb un grup de joves banyant-se.

En el rodatge, que es podrà veure en els propers dies i que ja es troba en fase de muntatge, han treballat com a extres prop de 100 sitgetans, una vuitantena de joves i una vintena de persones d'entre 50 i 70 anys.

La coordinació del rodatge a Sitges ha anat a càrrec de la Sitges Film Office, el programa de l'Agència de Promoció Turisme de Sitges creat per coordinar, assessorar i gestionar totes aquelles propostes de filmacions i / o reportatges fotogràfics que  es vulguin dur a terme al municipi.  La productora responsable de la gravació de l'anunci ha estat Las películas del índio.