L’Ajuntament obre una oficina per donar suport administratiu a les entitats
La nova oficina de suport i atenció a les entitats obre les portes aquest dijous 3 d’octubre. L’Ajuntament de Sitges ha creat aquest nou servei per oferir atenció, informació i assessorament a les entitats per a la tramitació de subvencions o les ocupacions de l'espai públic i dels equipaments municipals per portar a terme l'organització d'esdeveniments.
L’oficina donarà servei presencial i virtual. Qualsevol entitat sense afany de lucre de la vila s’hi podrà adreçar el primer i el tercer dijous de cada mes, de 10 a 13 hores i de 16 a 18 hores. El servei és totalment gratuït i informarà dels tràmits envers les administracions, convocatòries o subvencions que puguin ser del seu interès. Una persona donarà suport en qüestions administratives, i recollirà la informació necessària per tal que promocionin les seves activitats.
De moment no serà indispensable cita prèvia. Qualsevol persona membre d’una entitat pot apropar-se a l’oficina i serà atesa. Una vegada el servei estigui ja en ple funcionament i després d’una valoració de les primeres setmanes, es valorarà si és necessari habilitar la cita prèvia per evitar cues i temps d’espera.
L’oficina d’entitats compartirà espai amb l’Oficina de Mediació, a la plaça de l’Ajuntament cantonada amb carrer Major. Les persones que vulguin més informació poden escriure al correu electrònic suportentitats@sitges.cat.