L’equip de la Síndica de Greuges oferirà atenció presencial i telemàtica a Sitges el 15 de setembre
L’equip de la Síndica de Greuges de Catalunya atendrà la ciutadania de Sitges el 15 de setembre presencialment i per via telemàtica. Les persones i les entitats de la vila podran anar al Miramar- Centre Cultural o bé posar-s’hi en contacte per telèfon o a través d’una videotrucada per fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels seus drets per part d'administracions públiques o empreses privades que presten serveis generals com ara aigua, llum, gas o telefonia, entre d’altres.
Prèviament les persones o les entitats interessades hauran de concertar l’entrevista mitjançant una trucada al telèfon gratuït 900 124 124, a través de la pàgina web https://visita.sindic.cat o del correu electrònic citaprevia@sindic.cat.
La Síndica de Greuges és la defensora de les persones i té la funció de vetllar pel funcionament de l’Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Alhora també s’encarrega de supervisar les empreses privades que presten serveis públics d’interès general.
Atenció presencial de l’equip de la Síndica de Greuges a Sitges
- Data: 15 de setembre
- Lloc: Miramar- Centre Cultural (C/Davallada, 12)
Prèviament cal concertar l’entrevista a:
- Telèfon gratuït 900 124 124
- Web: https://visita.sindic.cat
- Correu electrònic citaprevia@sindic.cat