Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’equip del Síndic de Greuges oferirà a Sitges una atenció telemàtica personalitzada el 16 de febrer

Les persones interessades han de concertar l’entrevista prèviament a través del telèfon gratuït 900 124 124 o mitjançant un correu electrònic a l'adreça sindic@sindic.cat.

L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà la ciutadania de Sitges el proper 16 de febrer de manera telemàtica. Les veïnes i els veïns podran fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels seus drets per part d'administracions públiques i empreses privades que presten serveis generals com ara aigua, llum, gas o telefonia, entre d’altres. L’atenció es farà per videotrucada o telefònicament.

Les persones interessades han de concertar prèviament l’entrevista mitjançant una trucada al telèfon gratuït 900 124 124 o un correu electrònic a sindic@sindic.cat.

El Síndic de Greuges té la funció de vetllar pel funcionament de l’Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Alhora també s’encarrega de supervisar les empreses privades que presten serveis públics d’interès general.