Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’oficina d’informació turística de Sitges estrena nou servei d’atenció al visitant a través de Whatsapp

El servei de missatgeria instantània permet apropar-se al visitant i oferir una atenció personalitzada àgil, ràpida i directa. El nou servei s’ofereix en els 4 idiomes més demanats a l’Oficina d’Informació Turística que són el català, castellà, anglès i francès. En una primera fase el servei de Whatsapp de l’oficina de turisme està operatiu de dilluns a diumenge durant l’horari d’atenció al visitant.

El nou servei d’atenció online personalitzat es troba integrat dins el web de turisme de Sitges www.sitgesanytime.com, on clicant a través de la icona verda de Whatsapp els usuaris poden sol·licitar informació sobre la destinació i resoldre qualsevol dubte d’una manera més àgil, ràpida i directa, tan abans com durant la seva estança a Sitges.  

Les peticions s’atenen en els 4 idiomes més demandats des de l’oficina d‘informació turística que són el català, castellà, anglès i francès.

A diferència dels chatbox programables, a través del whatsapp  el tipus d’informació que obté l’usuari és més a mida de les necessitats que el visitant cerca que no pas el missatges pre-programats. A més aquest servei permet compartir documents o enllaços ràpidament amb els usuaris.

En una primera fase el servei de Whatsapp de l’oficina de turisme està operatiu de dilluns a diumenge durant l’horari d’atenció al visitant. Els matins de dilluns a diumenge de 10 a 14h,  les tardes de dilluns a divendres de 16 a 18.30h i els dissabtes de 16 a 19h.