L’oficina d’informació turística de Sitges estrena nou servei d’atenció al visitant a través de Whatsapp
El nou servei d’atenció online personalitzat es troba integrat dins el web de turisme de Sitges www.sitgesanytime.com, on clicant a través de la icona verda de Whatsapp els usuaris poden sol·licitar informació sobre la destinació i resoldre qualsevol dubte d’una manera més àgil, ràpida i directa, tan abans com durant la seva estança a Sitges.
Les peticions s’atenen en els 4 idiomes més demandats des de l’oficina d‘informació turística que són el català, castellà, anglès i francès.
A diferència dels chatbox programables, a través del whatsapp el tipus d’informació que obté l’usuari és més a mida de les necessitats que el visitant cerca que no pas el missatges pre-programats. A més aquest servei permet compartir documents o enllaços ràpidament amb els usuaris.
En una primera fase el servei de Whatsapp de l’oficina de turisme està operatiu de dilluns a diumenge durant l’horari d’atenció al visitant. Els matins de dilluns a diumenge de 10 a 14h, les tardes de dilluns a divendres de 16 a 18.30h i els dissabtes de 16 a 19h.