Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La campanya ‘Sí, a Sitges’ obté dos milions d’impactes a les xarxes socials

Una de les darreres de les imatges de la campanya 'Sí, a Sitges', amb el comerç com a protagonista.
Una de les darreres de les imatges de la campanya 'Sí, a Sitges', amb el comerç com a protagonista.
La campanya de recuperació turística iniciarà, en unes setmanes, una nova fase de comunicació que convidarà a la ciutadania local a resdescobrir la vila.

La campanya de recuperació turística ‘Sí, a Sitges’ ha obtingut per ara dos milions d’impactes a les xarxes socials i ha arribat a més d’1,5 milions de persones dels mercats emissors prioritaris per a Sitges en aquests moments. La segona fase de la campanya, finalitzarà la setmana vinent. Un cop conclosa, arrencarà la tercera fase de la campanya  amb l’objectiu de convidar les sitgetanes i els sitgetans a redescobrir la vila, no només com un lloc únic on viure sinó per gaudir també de les vacances.

Amb l’arrencada de la primera fase de la campanya, els primers dies de maig, després de setmanes de confinament, ‘Sí, a Sitges’ es va centrar en enviar un missatge positiu, focalitzat en la seguretat sanitària de la destinació. La primera acció va ser la presentació tant del manifest com del vídeo de la campanya. L’estratègia posterior explicava els valors de Sitges com a destinació turística. Així, al voltant de 30 cares de sitgetanes i sitgetans, vinculades al sector turístic, van col·laborar per transmetre, a través de les seves accions, que la vila és una destinació turística solidària i sostenible.

La campanya ha estat només una pinzellada de tantes altres iniciatives impulsades per empreses consolidades del sector turístic local entorn aquests valors. Així també hi ha hagut iniciatives emprenedores de recent creació que aposten per una gestió més sostenible, segura i innovadora dels negocis de restauració. És el cas de menuplis, una plataforma online, creada per cinc sitgetans, que millora l’experiència de clients, turistes i visitants que troben en una única aplicació gran part de l’àmplia oferta local de restauració, alhora que ofereix solucions digitals als establiments per a que gestionin els seus menús i cartes digitals a temps real.

La campanya ‘Sí, a Sitges’ és viva. Segons l’evolució de la situació, els missatges han conviscut amb d’altres que mostraven un punt de vista més experiencial per donar visibilitat als principals atractius de la vila. El mar, la platja, la cultural, la gastronomia, el shopping, l’oci i la muntanya; tot allò que defineix l’estil de vida i l’experiència que ofereix Sitges.

La campanya ‘Sí, a Sitges’ s’ha dirigit als mercats de proximitat de Catalunya, resta d’Espanya, sud de França i Andorra, i es promou tant en mitjans online com offline. L’objectiu és motivar la reactivació del sector turístic en un moment complicat per la irrupció de la pandèmia de la Covid-19.