Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Comissió de Promoció de Turisme presenta les principals accions en curs per al 2023

La comissió avança les línies generals del projectes en curs de Turisme de Sitges entre les quals la proposta de gamificació, un nova ruta de postals i el dashboard d’intel·ligència turística. La recuperació dels viatges amb premsa i agents de viatges, l’assistència a congressos i trobades professionals, la recent aconseguida acreditació Biosphere Gold o els darrers esdeveniments celebrats a Sitges, centren també la trobada de la Comissió.

Entre els projectes Turisme de Sitges ha explicat una proposta de gamificació per oferir a visitants i turistes una nova activitat des de les oficines de turisme; una nova ruta per descobrir el Sitges més fotogènic a través de postals, en una iniciativa pensada per als amants de la fotografia, i la primer prova del dashboard d’intel·ligència turística, la plataforma que aglutina les dades del sector turístic en termes d’ocupació, número de visitants, reputació online, despesa, visites web i Habitatges d’Ús Turístic.

Un dels segments en els quals està treballant la Regidoria des de l’àmbit de la promoció és el premium, amb la finalitat de captar un perfil de turista que generi una major despesa a la destinació durant la seva estada. Avui dimecres i dijous, representants de Turisme d’aquest àmbit es troben a Madrid el marc d’una trobada especialitzada en turisme premium.

La recuperació dels viatges amb premsa i agents de viatge són altres accions destacades, ja que han permès atendre fins a 12 prescriptors nacionals i internacionals de diferents mitjans i agències de viatges, com agències esportives de mercat escandinau, interessades en conèixer de primera mà el territori i la seva oferta. D’entre els viatges, s’ha celebrat el Spain is Excellence, consorci per la promoció del turisme premium, per intensificar el posicionament de Sitges en segments amb un major retorn econòmic per a la destinació.

Sitges, com a destinació acreditada amb el segell de sostenibilitat turística Biosphere, organitza trobades anuals de transferència de coneixement dirigides a les empreses del sector turístic local. En la propera jornada, el 16 de novembre, es presentaran nous projectes Biosphere i les dades de tancament de l’estiu 2022. Les persones interessades en participar han de confirmar assistència al correu electrònic: professionalsturisme@sitges.cat

Per finalitzar, la comissió ha presentat el balanç dels darrers esdeveniments celebrats a la vila com la trobada Bears Sitges Week, i la Festa de la Verema i Mostra de Vins i  també s’ha presentat la primera proposta de calendari d’esdeveniments per a l’últim trimestre 2022 i 2023.