Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La regidoria de Turisme presenta al Consell Assessor de Turisme el pla de treball per als propers mesos

El calendari d’esdeveniments, les principals accions del Sitges CB i la campanya ‘Sí, a Sitges’, són alguns dels punts tractats en aquesta sessió de treball que ha servit també per avaluar les accions fetes el primer quadrimestre d’aquest 2021

El Consell Assessor de Turisme s’ha reunit aquest dilluns en sessió telemàtica. La sessió ha comptat amb la presència de l’alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell, regidors i regidores de l’Ajuntament, i els representants dels diferents sectors turístics de Sitges. El Consell ha analitzat les accions fetes en aquests primers 5 mesos de l’any i ha dibuixat les línies promocionals de futur.

El Consell ha posat sobre la taula el calendari d’esdeveniments des d’aquest juny i fins a Nadal, com un dels elements revitalitzadors del sector turístic. Precisament, aquest mes de juny ja hi haurà diferents esdeveniments presencials com la represa del Festival Internacional de Patchwork i els concerts de Mediterranan Guitar Festival. També s’està treballant en noves propostes per als mesos de tardor – hivern.

A nivell promocional, de cara a aquest estiu, Sitges incidirà en la campanya a mitjans al mercat català, d’Aragó, Madrid, Andorra i França, amb anuncis i reportatges en diversos formats, des muppis digitals a estacions del tren com la d’Atocha (Madrid) i Zaragoza Delicias, fins a incidència en suplements de diaris catalans i d’abast nacional. També es programaran estades curtes d’Influencers perquè visquin l’experiència Sitges en primera persona i la comparteixin en els seus canals.  

Pel que fa a l’oci nocturn, es va destacar l’estudi clínic per a la reobertura de l’oci nocturn que ha generat un impacte mediàtic de 3 milions d’euros per a Sitges. En aquest àmbit, l’Ajuntament es va comprometre a mantenir la línia de treball conjunt per tal d’ajudar a incentivar aquest sector.

Referent als primers mesos de l’any, s’ha valorat la primera edició del ‘Sitges, Vila del llibre’, que ha tingut 2.500 visitants i la particular edició del Ral·li de cotxes d’època, amb 700 participants. La promoció de la destinació a l’hivern feta a través de la campanya ‘Sí, a Sitges’ que ha tingut una especial incidència al sud de França. D’altra banda, s’ha mantingut també la presència del Sitges Convention Bureau a fires i workshops especialitzats en el segment del turisme de reunions. Una altra de les qüestions que en les quals s’està treballant és la renovació de la certificació Biosphere Destination.

En aquest primer semestre, s’ha seguit amb l’estratègia de posicionament online, amb diverses campanyes enfocades als principals mercats d’interès. També com a millora del Marketing digital s’han incrementat el nombre post i temàtiques dels posts de Turisme de Sitges a les xarxes socials i en seu blog.

El proper Consell Assessor serà a la tardor i servirà per planificar ja el 2022.