Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L´ampliació dels serveis i la innovació tecnològica, aspectes més destacats de la nova empresa del servei integral de neteja de la vila CESPA

A mitjans del mes de juny CESPA va iniciar el seu treball com a empresa adjudicatària del servei integral de neteja viària i de recollida de brossa a Sitges.
L´empresa va partir de l´objectiu de fer arribar els seus serveis a tots els barris i sectors de la vila, des del centre urbà fins a les urbanitzacions, el poble de Garraf, el barri de Les Botigues de Sitges, sense obviar les platges i els comerços. Després dels primers sis mesos de concessió, l´Ajuntament i l´empresa CESPA van organitzar el passat dissabte a La Fragata una jornada de portes obertes per a què els sitgetans es poguessin informar del nou serveis i conèixer una mostra dels vehicles que fan possible un Sitges més net. Durant l´acte, l´alcalde Jordi Baijet i el director general de CESPA Xavier Llansó van mostrar la seva satisfacció per aquests mesos, els quals van valorar positivament, encara que van manifestar que cal millorar certs aspectes com la conscienciació ciutadana per la neteja. Un dels aspectes fonamentals del nou servei de CESPA ha estat la implementació de la millora tecnològica per a realitzar un salt endavant en la neteja de Sitges.