Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'OAC reobre l’atenció presencial amb cita prèvia

Foto d'arxiu 2015
Foto d'arxiu 2015
L’atenció presencial es reserva per als casos urgents com poden ser tramitacions d’ajuts de lloguer i de padró municipal d’habitants. També s’atendrà a les persones que no disposin d’equips o certificats electrònics.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana ha reobert aquesta setmana l’atenció presencial coincidint amb la fase 1 de desescalada, adoptant mesures de seguretat a les oficines  per atendre primer els casos urgents. Per tal de garantir un desconfinament segur, per optar a l’atenció presencial s’ha de sol·licitar mitjançant el sistema de cita prèvia a www.sitges.cat/citaprevia.

L’obertura de l’OAC oferirà en aquesta primer fase un servei presencial destinat exclusivament a tramitacions urgents que la ciutadania no pot realitzar per mitjans telemàtics, ja sigui perquè no es disposa de certificat o per falta de mitjans tecnològics. L’ajuntament recorda que és possible designar una persona que pugui fer la representació per mitjans electrònics.

Les persones que no disposen de mitjans electrònics poden sol·licitar la cita prèvia a través del telèfon 93 026 72 25 en horari de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 hores.

El servei d’atenció ciutadana esglaonarà l’establiment de l’atenció presencial en funció de l’evolució de la situació de l’emergència i de la demanda de peticions de servei.

 

Servei OAC 360º

Des del principi de l’estat d’alarma, l’ajuntament ha potenciat l’atenció telefònica a la ciutadania i l’oferta de tràmits ‘online’ mitjançant el nou servei OAC 360º. A través d’aquest servei es fa un acompanyament integral per a la tramitació electrònica, s’ajuda a les persones a realitzar els tràmits ‘online’, un els quals és la instal·lació del certificat digital, també es resolen dubtes i possibles incidències.

D’aquesta manera, l’atenció telefònica a la ciutadania del 010 s’ha reforçat amb un nou telèfon 93 026 72 25 disponible de dilluns a divendres de 8 a 20 h, amb el servei ‘Truca’m’ de sol·licitud de trucada; el correu oac360@sitges.cat; i el web per realitzar els tràmits per via electrònica carpeta.sitges.cat.