Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Nou webinar de Turisme sobre estratègia de continguts

En el seminari online es plantejarà què dir i com per seduir i captar clients amb accions com el costumer journey. La sessió és el dijous 19, a les 12.30 hores, és gratuïta i cal inscripció prèvia a turisme@sitges.cat.

El consultor i expert en estratègia de continguts, Javier Montoro, conduirà el pròxim webinar organitzat per Turisme de Sitges, el dijous 19 de novembre, a les 12.30 hores.

Amb el títol ‘Estratègia de continguts: què dir i com per seduir i captar clients’, en el seminari online s’exposaran claus per a la captació i fidelització de clients a través d’estratègies com el costumer journey. Javier Montoro col·labora amb empreses com Novartis, Moto GP, Nike, Boehringer, Affinity, GAES o Porsche i explicarà com adaptar els missatges als diferents canals, així com la definició d’estratègies per arribar al públic.

El cicle de webinars farà una pausa la setmana vinent, coincidint amb la celebració del Sitges Next, que inclou en el programa d’aquesta edició nombroses ponències que es podran seguir online els dies 26 i 27 de novembre. Turisme de Sitges continuarà amb els seminaris online el 3 de desembre, quan es presentarà el resultat de l’estudi sobre la capacitat de càrrega de la vila, i el 10 de desembre, quan es parlarà sobre el segment MICE.

Els webinars són gratuïts i es pot participar prèvia inscripció a turisme@sitges.cat.