Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Sitges defineix nous projectes clau per encarar la remuntada turística

La segona comissió de promoció de l’any de la Regidoria de Turisme es tanca amb un calendari d’accions a curt termini i amb la continuïtat de la campanya ‘Sí, a Sitges’, enfocada al mercat de proximitat català, valencià, aragonès i del sud de França.

La segona comissió de promoció de la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges ha servit per definir quins seran els projectes clau de cara a la pròxima temporada. Les mesures s’orienten a encarar la remuntada turística, coincidint amb l’apertura de la mobilitat dins Catalunya, i als nous horaris aplicats al sector de la restauració i el comerç. El regidor de Turisme, Luis Miguel García, ha assegurat que “és una oportunitat que hem de saber capitalitzar de cara a la temporada que comença amb la Setmana Santa per mostrar Sitges com el que és, una destinació atractiva i segura”. Les principals accions que es duran a terme estan pensades a curt termini i mantenen propostes com la continuïtat de la campanya ‘Sí, a Sitges’, enfocada al mercat de proximitat català, i que tindrà presència a ràdios líders d’audiència i online amb campanyes específiques. La campanya arribarà també, sempre que l’actual situació de pandèmia ho permeti, a València, Aragó i al sud de França, un mercat fidel a la destinació .

 

Més enllà de les accions immediates, de la continuïtat dels esdeveniments tradicionals i de l’impuls de nous, com la Vila del Llibre que tindrà lloc els dies 17 i 18 d’abril, la regidoria de Turisme treballa també en la temporada d’estiu, “lleugerament esperançadora”, explica Luis Miguel Garcia: “L’efecte de la vacunació en el conjunt de la societat i les ganes de viatjar seran claus per determinar fins a quin punt serà òptima”. Entren en joc altres aspectes com la sostenibilitat, la seguretat i les polítiques de cancel·lacions dels allotjaments turístics, que “seran decisius en el moment d’escollir el lloc on passar les vacances i Sitges compleix a la perfecció tots els requisits”, afirma el regidor de Turisme. El sector turístic preveu un perfil de turista de proximitat, que viatja amb el seu cercle bombolla, amb interès pels espais oberts i naturals, i que allargarà el temps de la seva estada en relació a temporades anteriors.

 

 

Sobre les comissions

 

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges estableix a través de les comissions trimestrals de promoció i del Sitges Convention Bureau els seu pla d’accions anual, consensuat entre el sector públic-privat per impulsar, millorar i gestionar la promoció turística del municipi. L’Assemblea Anual del Sitges Convention Bureau tindrà lloc el 30 de març i hi estan convocades totes les empreses associades al programa encarregat de la promoció de la vila pel mercat de congressos, convencions, incentius i turisme de negocis.