Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Turisme de Sitges celebra la primera comissió de promoció del 2021

La regidoria recordat les principals línies de treball per aquest 2021 per tal de promocionar la marca Sitges. En el pla d’accions s’hi ha incorporat peticions del sector privat com intensificar les campanyes SEO i SEM; la potenciació dels esdeveniments com a eina de promoció i la major presència de la gastronomia i shopping en les accions de promoció.

La regidoria de Turisme celebra la primera reunió de treball del 2021 sobre la promoció de la vila conjuntament amb els representants del sector privat. Durant la sessió, la regidoria ha recordat les principals línies d’actuació que serviran per promocionar la marca Sitges, entre les quals guanya pes el màrqueting digital, i també s’ha fet un primer avançament del calendari d’esdeveniments previst per aquest any. En aquesta proposta d’esdeveniments, s’hi incorporen nous certàmens com l’esdeveniment ‘Vila del Llibre’,  el Sitges Electronic Park, la Festa del Carrer del Pecat o la Fira ExpoNadó, i es recuperen d’altres com el Festival de Patchwork i el Festival Jardins de Terramar que es van haver de suspendre l’any passat a conseqüència de la Covid-19.

El regidor de Turisme, Luís Miguel García, ha explicat que “depenent de com evolucioni la situació, les línies de treball s’aniran adaptant per tal de poder respondre a les necessitats i a la situació del moment”. El regidor ha apuntat a més que “es fa una gran aposta pel turisme cultural”.

El turisme digital és una altra de les línies de treball de la regidoria. Per aquest motiu,  es preveuen accions adreçades a promoure aquest àmbit entre les quals campanyes de posicionament, el redisseny de seccions web clau i la millora del blog turístic.

Entre d’altres accions destaca la posada en funcionament de Can Milà, el nou centre d’atenció al visitant de cara a principis d’estiu i l’aposta per continuar treballant envers al turisme sostenible.

La comissió ha servit també per presentar les noves eines promocionals de Sitges com  el nou dossier de premsa turístic dirigit a professionals del sector i institucions on es recullen els actius turístics més importants i les dades més rellevants. Aquest document permetrà disposar d’una primera impressió de la informació i aprofundir més en els continguts en funció de les diferents necessitats. El dossier és una eina online disponible en català, castellà, anglès i francès. Properament s’hi afegirà a aquests idiomes l’alemany.  També s’han donat a conèixer les peces noves de marxandatge amb l’skyline de Sitges o una senyal de fusta amb la imatge icònica de Sitges.

En aquesta primera reunió de la comissió de promoció s’ha donat la benvinguda als membres nous que formaran part del treball de turisme com Raimon Martínez, en representació del Centre d’Interpretació de la Malvasia de Sitges.

L’1 de febrer tindrà lloc la primera reunió del Consell Assessor on es presentarà el Pla d’Actuació anual i les dues properes comissions de treball seran el 15 de març i el 17 de maig.