La Xarxa ofereix un curs preparatori d’accés als cicles formatius de grau mitjà
El Centre d'Educació Permanent La Xarxa ofereix un curs preparatori per a la prova d'accés als Cicles Formatius de Grau Mitjà, com són els estudis de cuina, d'atenció sociosanitària o d'instal•lador d'equips electrotècnics, entre d'altres. Aquests estudis estan adreçats a les persones que vulguin professionalitzar-se en algun ofici.
El curs prepara les matèries que es trobaran en la prova d'accés. Aquestes són: castellà, català, matemàtiques, ciències naturals, ciències socials i tecnologia. Els estudis de Grau Mitjà, o de formació professional, tenen l'objectiu de proporcionar a l'alumne la formació necessària per exercir la professió escollida. El curs s'iniciarà en dues setmanes i finalitzarà a l'abril, quan es farà la prova a Vilanova i La Geltrú.
El Centre d'Educació Permanent La Xarxa té obert el període d'inscripcions i els inscrits han de tramitar les inscripcions a través de l'OAC. Els interessats han de tenir l'any de realització de la prova 17 anys. Les classes seran de dilluns a divendres de 19.00 a 21.00 hores. També poden accedir a la prova les persones en possessió del títol de graduat en educació secundària obligatòria o equivalent a efectes acadèmics.