Finalitza el cicle de passejades A cent cap als cent
Sant Fruitós del Bages ha estat aquest any la localitat amfitriona de l'acte de cloenda del cicle de passejades A cent cap als cent. L'acte s'ha dividit en dues jornades diferents per poder aglutinar les més de 2.000 persones del col·lectiu de gent gran procedent dels 47 municipis que participen en l'activitat.
Una caminada de sis quilòmetres per la localitat, activitats a la piscina i al poliesportiu, i el posterior dinar de germanor van ser els actes centrals d'una celebració que va finalitzar amb l'actuació del clown, Pep Callau, i el lliurament de diplomes als participants.
L'acte va comptar amb la presència de Josep Salom, Diputat delegat d'Esports de la Diputació de Barcelona, i de l'alcalde amfitrió, Joan Carles Batanés. El regidor d'Esports, Josep Moliné, va acompanyar el grup sitgetà i ha explicat que “aquesta és una activitat que enriqueix la gent gran perquè a més de fer activitat física coneixen moltes altres persones, localitats i espais verds”.
Sitges ha realitzat les diferents passejades d'aquesta temporada amb els participants de Sant Climent de Llobregat, Sant Vicenç de Castellet i Vilafranca del Penedès.