Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Esports

La regidoria d’Esports organitza una sessió informativa per presentar les Estades Esportives 2018

La xerrada tindrà lloc el proper 3 de maig, a les sis de la tarda, a l’escola Miquel Utrillo. Les Estades Multiesportives s’oferiran aquest any del 2 al 27 de juliol. El període d’inscripcions serà del 4 al 13 de maig.

El Departament d’Esports de l’Ajuntament de Sitges ja prepara una nova temporada de les Estades Multiesportives que se celebraran aquest any del 2 al 27 de juliol. Es calcula que hi passaran prop de 200 nens i nenes de 6 a 12 anys per setmana. Per tal de poder explicar totes les novetats i les característiques del casal d’estiu, s’ha previst una primera reunió informativa el 3 de maig a les sis de la tarda a l’Escola Miquel Utrillo.

Les Estades Esportives permeten als infants practicar diversos esports com l’escalada, escacs,  arts marcials, esgrima o activitats aquàtiques, entre moltes altres propostes. El regidor d’Esports de l’Ajuntament, Eduard Terrado, recorda que  “l’objectiu que ens plantegem amb les Estades Esportives és que els infants aprenguin a relacionar-se i a compartir mitjançant l'esport, que tinguin experiències amb d'altres nens i nenes amb qui no estan en contacte durant la resta de l'any. Des de el Departament d'Esports apostem per obrir els habits i els valors de la vida esportiva a tots els sitgetans i per això cal començar a introduir aquests habits des de la infància, entenent que això comporta un benefici en la cohesió social i en el benestar  i la salut pública."

L’activitat s’ofereix a diferents emplaçaments, però els punts de referència són el Pavelló de Pins Vens els matins i l’Escola Miquel Utrillo a les tardes, de dilluns a dijous, i els divendres es destinen a fer sortides de tots els diferents grups.

Les persones interessades hauran de fer les inscripcions a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC ) i a través d'Internet del 4 al 13 de maig. Un cop finalitzi el període d’inscripcions, es faran les autoliquidacions segons els torns que s’hagin sol•licitat. En cas que es vulgui renunciar a alguna de les places assignades, caldrà que es manifesti durant el període de reclamacions (del 16 al 18 de maig) mitjançant un correu electrònic a l’adreça oac@sitges.cat. En cas que el nombre de sol•licituds superi les places ofertades, es procedirà a ordenar les sol•licituds per ordre alfabètic i d'acord amb les lletres que resultaran del sorteig que es farà durant l'acte de presentació del proper dijous dia 3 de maig de 2018 a les 18 hores a l’escola Miquel Utrillo.

L’any passat van passar 245 nens i nenes diferents durant les 4 setmanes de les Estades que van fer un total de 672 usos (tenint en compte la repetició de torns).