Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Esports

Port Ginesta serà la sortida de la versió Nord de la regata La Ruta de la Sal 2010

300 iots sortiran de Sitges l’1 d’abril de 2010 en direcció Sant Antoni de Portmany, a l’illa d’Eivissa, per recórrer 140 milles nàutiques.

La Ruta de la Sal, la regata d'altura mediterrània per a embarcacions de creuer a vela, sortirà des del Port Ginesta de Sitges, en la versió nord, l' 1 d'abril del 2010. Aquesta regata serà puntuable per al Campionat de Catalunya de Creuers d'Altura.

Coincidint amb el període de Setmana Santa, de l'1 al 4 d'abril, els aproximadament 300 creuers participants travessaran el Mediterrani fins a Sant Antoni de Portmany, a Eivissa, amb un recorregut de 140 milles nàutiques. La versió Est d'aquesta ruta sortirà el mateix dia des de Dènia.

El termini d'inscripció per participar en la regata està obert fins al 8 de març de 2010. Els interessats poden trobar informació sobre la regata i les inscripcions a les pàgines www.anambcn.org (Associació de Navegants D'Altura Mediterrània ANAM) o www.larutadelasal.com (Ibiza Online).

La Ruta de la Sal està organitzada per l'Associació de Navegants d'Altura Mediterranis, amb la col•laboració del Club Marítim Port Ginesta, el Real Club Nàutic Dénia, el Club Nàutic Sant Antoni de Portmany d'Eivissa i el suport de la Federació Catalana de Vela, Federación de Vela Comunidad Velenciana, Federació Balear de Vela i la Real Asociación Nacional de Cruceros, i altres organismes.