Roger Roca i Hasna Bahom, guanyen la 26à edició de la Mitja Marató de Sitges
En categoria masculina Roger Roca, que ja havia guanyat la prova en les dues ocasions, va tenir el domini des del principi fins al final. El seu objectiu principal era preparar-se per la marató de Barcelona. Pel que fa a la categoria femenina, la prova va estar molt igualada.
L'atleta Hasna Bahom no va liderar la prova fins a la meitat de la competició, moment en que va agafar distància. El seu objectiu principal ha estat rebaixar la seva marca personal, de menys d'1 hora i 20 minuts, fet que ha aconseguit amb tranquil·litat. Hasna participava per tercer cop a Sitges, amb una victòria i una tercera posició com a balanç.
L'edició d'enguany ha batut el rècord de participació amb 2532 atletes, que han fet un recorregut urbà, passant per llocs emblemàtics de Sitges.
En quant als atletes locals, el periodista i locutor de Maricel Televisió Dani Serra ha guanyat per primer cop, confirmant el seu gran moment de forma després de la seva recent victòria en la cursa San Silvestre de Vallpineda. La guanyadora femenina ha esta la Maria De Muntanyans.
L'Ajuntament de Sitges vol agraïr la col·laboració dels voluntaris que han realitzat una molt bona tasca al llarg del recorregut, i en el lliurament de dorsals, xips i bosses. També vol agraïr la col·laboració dels sponsors Gatorades, Divina Pastora, Sports Bar, Champion Chip, Pans & Company, Catering Matas Arnalot, Aneto, Mundo Deportivo, El Camí, Federació Catalana d'Esports per a Cecs, Massatges a 1000, Escola Universitària Gimbernat, Costella, Radio Club Quixots, Diputació de Barcelona, ECU i Federació Catalana d'Atletisme.
Enllaç:
Consulteu la galeria fotogràfica
Consulteu la classificació al web de la Mitja Marató de Sitges