Notícies
https://www.sitges.cat/serveis/esports/actualitat/noticies
https://www.sitges.cat/@@site-logo/ajun-lat-color.jpg
L’Ajuntament executa millores al camp de Rugbi i al municipal d’Aiguadolç
El camp de rugbi incorpora mòduls nous que es destinen a vestuaris i sanitaris, i que entraran en funcionament aquest cap de setmana. També es realitzen millores de condicionament i remodelació al municipal d’Aiguadolç.
L'ajuntament aprova la realització d'un estudi per a la implantació de dos camps esportius a Pins Vens
L'estudi inclourà la possibilitat de construir un camp de rugbi i un camp polivalent, que se sumarien al camp de futbol existent.
Gran èxit de participació en la Sitges Rock Trail
Sergio Montes i Ester Casas s’han imposat en la distància de 25 quilòmetres. La Speed Trail, de 12 quilòmetres, ha tingut com a guanyadors a Manel Lloret i Aitana Fernández.
La Sitges Rock Trail espera la participació de 430 atletes
Els dos recorreguts, la Speed Trail de 12,5 quilòmetres i 360 metres de desnivell positiu acumulat, i la Rock Trail de 25 quilòmetres i 960 metres, faran la sortida des de l’Espai Jove, aquest dissabte, a les nou del matí.
La Volta Ciclista a Catalunya busca voluntaris al pas per Sitges
Els voluntaris realitzaran tasques de control del recorregut entre les 12.00 i les 14.30 hores del proper 26 de març.