Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Festes

La Cavalcada dels Reis Mags coronarà uns dies plens de màgia nadalenca a Sitges

La vila viurà els pròxims dies les jornades més esperades de Nadal pels infants, amb activitats familiars, el parc de Nadal, l’entrega de cartes a la cartera reial i l’arribada dels Reis Mags d’Orient.

Sitges afronta els últims dies de les festes de Nadal amb una programació intensa i pensada sobretot pels més petits, que tindrà el seu moment més emblemàtic el dilluns 5 de gener amb la tradicional Cavalcada dels Reis Mags d’Orient, un dels actes més esperats i participatius de tot l’any.

Entre el 2 i el 5 de gener, la vila continua oferint propostes familiars que ompliran els carrers i equipaments municipals d’ambient festiu. Els dies 2 i 3 de gener, els infants podran lliurar les seves cartes a la cartera reial Aisha al Mercat Vell, convertit en una oficina màgica perquè els nens i nenes puguin fer arribar totes les seves il·lusions i desitjos als Reis. L’horari per lliurar les cartes és de 17 a 20.30 h.

La Cavalcada dels Reis Mags d’Orient sortirà el dia 5 a les 17 h des de la Fragata i recorrerà els principals carrers del municipi: passeig de la Ribera, carrer de la Bassa Rodona, plaça del Pou Vedre, Espalter, passeig de Vilafranca, Artur Carbonell, Francesc Gumà, Sant Isidre, Sant Gaudenci, Sant Josep, Parellades, Cap de la Vila i carrer Major fins a arribar a l’Ajuntament. Seguidament, Melcior, Gaspar i Baltasar faran l’ofrena al Pessebre i rebran les claus de la vila per poder entrar a les llars sitgetanes. Els infants que encara no hagin lliurat la seva carta als Reis, ho podran fer tot seguit a l’oficina de la cartera reial.  

A banda dels actes reials, durant aquests dies continua obert el parc de Nadal, ubicat al Pavelló de Pins Vens, que mantindrà la seva activitat amb inflables, tallers, jocs gegants i espectacles d’animació infantil. L’horari dels dies 2, 3 i 4 de gener és d’11 a 14 h i de 17 a 20 h. El dia 5 només estarà obert al matí, d’11 a 14 h.

I cal recordar que aquest cap de setmana (2, 3 i 4 de gener) és l’últim per poder pujar al trenet de Nadal, un viatge ple d’encant nadalenc que recorre el municipi durant les festes per regalar una experiència única a tots els públics. L’horari del trenet, que és gratuït, és de 17 a 21 h, i comença i acaba el seu recorregut a La Fragata.

Tota la informació de les activitats nadalenques a www.sitges.cat/nadal.