Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Festes

Sopar-Ball de Casats, de Festa Major, al Retiro

Es proclama Vera Valvano, de 18 anys, com a pubilla de l’entitat.

La societat centenària El Retiro va acollir dissabte el tradicional sopar-ball de casats de Festa Major, amb el que finalitzaven les diferents activitats de les entitats. Més de 180 persones van omplir els Jardins del Retiro amb el sopar-ball, amenitzat amb l'orquestra Treviand i Disco Marin.

El moment central va arribar amb la proclamació de la nova pubilla, Vera Valvano, de 18 anys, que va rebre la banda honorífica de mans de l'anterior pubilla de l'entitat, Ariana Garcia.

L'acte va ser presidit per Antoni Sella, president de l'entitat, i per bona part de les pubilles de les entitats sitgetanes del 2010, encapçalades per la pubilla de Sitges, Vinyet Esteban.

L'acte va continuar després amb el tradicional sorteig de regals per part de les entitats col·laboradores, i el ball.