S’instal·la un muntacàrregues al ‘Cau de Cultura’
Aquest aparell s’utilitza per al transport del material de les Comissions de Festes que s’emmagatzema a l’espai, situat als baixos del carrer Àngel Vidal 17.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Aquest aparell s’utilitza per al transport del material de les Comissions de Festes que s’emmagatzema a l’espai, situat als baixos del carrer Àngel Vidal 17.
Més de 1.200 nens i nenes han estat els protagonistes aquest matí per la Matinal Infantil.
La imatge de Santa Tecla ja s’exposa a l’emplaçament escollit per la pendonista Montse Quelón, a la Fundació Ave Maria. Els actes previs continuaran aquest divendres amb la Festa Infantil al Palau del Rei Moro on es vestiran els Gegants Moros i el concert de la guanyadora d’Operación Triunfo, Amaia Romero, acompanyada de la formació The Free Fall Band.
Del 8 al 14 de setembre s’exposarà excepcionalment la imatge de la Mare de Déu dels Dolors i es realitzarà el res de la Corona i el Septanari a la Verge. I diumenge 15 de setembre continuaran els actes litúrgics coincidint amb la festivitat de la Verge.
Els infants interessats a portar bestiari de foc amb carretilles per Santa Tecla tenen una nova opció per obtenir el certificat CRE (Consumidors Reconeguts com a Experts) aquest dissabte, 1 de setembre, a les 11 hores, al Centre Cultural Miramar. L’acreditació és obligatòria per poder participar en l’exhibició del Ball de Diables i la Matinal de Santa Tecla.