Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Joventut

Els Manel actuaran a Sitges per Festa Major

El concert tindrà lloc el dia 21 d’Agost al Melià Sitges. Les entrades sortiran a la venda dilluns 11 d’abril.

El dia 21 d'agost a l'auditori de l'Hotel Melià Gran Sitges, actuarà un dels grups més esperats de la temporada, MANEL, que presentaran el seu nou disc “10 milles per veure una bona armadura”.

Les entrades sortiran a la venda aquest dilluns dia 11 d'abril al servei de Telentrada de Catalunya Caixa (telf. 902 10 12 12) i també es podran adquirir a l'oficina de la mateixa entitat al carrer Jesús.

Fins al moment, els Manel han esgotat totes les entrades dels concerts que han organitzat i es preveu que Sitges segueixi aquesta línia exitosa. Per aquest motiu, es recomana a les persones que tinguin interès en assistir al concert, que adquireixin les entrades el més aviat possible abans que s'exhaureixin.

L'acte està organitzat per Sala Vors amb la col•laboració de la Comissió de Festa Major i Santa Tecla.
El nou disc “10 milles per veure una bona armadura”, s'ha situat com el disc més venut a l'Estat Espanyol amb 10.000 còpies venudes. És el primer disc íntegrament en català que ocupa aquesta posició en 15 anys, després que Joan Manuel Serrat ho va aconseguir amb "D'un temps, d'un país".

Per a més informació sobre el grup es pot visitar la pàgina web http://www.manelweb.com.