L’Espai Jove programa Cinema a la fresca el mes de juliol al parc del Rocar
L’oferta d’activitats d’estiu per a joves aquest 2021 potencia el parc del Rocar com a escenari per al Cinefòrum o cinema a la fresca (els dijous del mes de juliol a les 22 hores) i també l'espectacle Impro Show (2 de juliol 19 h).
El cinefòrum projectarà pel·lícules els dijous del mes de juliol al parc del Rocar a les 22 hores. Els títols seleccionats són: el 8 juliol el drama ‘La innocència’, el 15 juliol la comèdia musical ‘La llamada’, el 22 juliol la comèdia ‘Attack the Block’ i el 29 juliol la comèdia ‘Pride’.
Aquesta activitat cinematogràfica, organitzada per l’Ajuntament de Sitges compta amb el suport de Drac Màgic i tractarà temàtiques com els embarassos no desitjats i la descoberta sexual, LGTBIQ+, i la inclusió i la construcció de l’heroïcitat, entre d’altres. Cada sessió exhibirà un film i després es farà un debat per reflexionar sobre els principals temes de cada pel·lícula.
Per assistir a aquesta activitat gratuïta cal inscriure’s prèviament al whatsapp 607 667 831.
Calendari dels films programats:
- 8 juliol ‘La innocència’
- 15 juliol ‘La llamada’
- 22 juliol ‘Attack the Block’
- 29 juliol ‘Pride’
Lloc: Parc del Rocar
Hora: 22 h
Inscripció prèvia a 607 667 831
Activitat gratuïta
Impro show
L'espectacle Impro Show donarà el tret de sortida a les activitats d’estiu el proper 2 de juliol a les 19 hores al Parc del Rocar. Els actors de la companyia Planeta Impro oferiran un muntatge original, interactiu i fruit de la creació d’històries improvisades. A l’inici de la funció demanaran al públic que escriguin una frase en una targeta i posteriorment, aquestes propostes extretes a l’atzar es convertiran en “improtítols” amb els quals els intèrprets crearan històries diferents i creatives amb un estil fresc i innovador de fer teatre. Per assistir a aquesta activitat gratuïta cal inscriure’s prèviament al whatsapp 607 667 831.