Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Joventut

S’obren les inscripcions del Taller d’estratègia i creativitat publicitària, amb Enric Nel·lo, Josep Rom, Carles Ortet i Camil Roca

Imatge principal associada a la noticia
Imatge principal associada a la noticia
Les inscripcions per al taller d’estratègia i creativitat publicitària que organitza el Centre d’Iniciatives Econòmiques Nivell 10 es podran fer del 7 de setembre al 7 d’octubre. Les sessions s’impartiran del 25 al 27 d’octubre, al Centre Cultural Miramar. El taller és gratuït, però els aspirants a participar-hi hauran de ser joves creatius de 21 a 30 anys i sotmetre’s a un procés selecció per poder participar-hi. L’objectiu d’aquesta oferta és ampliar la formació de talents emergents per potenciar la competència innovadora i creativa.
Els dies 25, 26 i 27 d’octubre, el Centre Cultural Miramar acollirà el Taller d’estratègia i creativitat publicitària, una formació gratuïta organitzada pel Centre d’Iniciatives Econòmiques Nivell 10, en col•laboració amb el Festival Sitges Next. El taller, dirigit a joves creadors de 21 a 30 anys, pretén descobrir talent emergent i potenciar la creativitat dels assistents per promoure la seva carrera professional. Experts de renom en l’àmbit publicitari com Enric Nel•lo, el doctor Josep Rom, Carles Ortet i Camil Roca impartiran les sessions, que seran teòrico-pràctiques, per ampliar la formació de joves creatius. La inscripció per poder participar en el taller és gratuïta, però les persones interessades hauran de prendre part d’un procés de selecció previ, ja que les places són limitades. El període d’inscripció serà del 7 de setembre al 7 d’octubre a través de la pàgina web municipal www.sitges.cat.
 
Els aspirants a participar en el taller hauran d’omplir un formulari amb les dades personals i també adjuntar en un únic document en format PDF el currículum vitae i treballs desenvolupats. Un equip de valoració seleccionarà les parelles creatives, que seran fins a un màxim de dotze. El veredicte final es comunicarà la setmana del 15 al 19 d’octubre.
 
Les sessions impartides per Enric Nel•lo, el doctor Josep Rom, Carles Ortet i Camil Roca oferiran una formació en conceptes que els ajudaran en la definició de l’estratègia i la creativitat de campanyes dels àmbits de la promoció cultural i turística. Els alumnes seleccionats adquiriran coneixements i metodologies per desenvolupar i dissenyar creativament una proposta de campanya institucional. El brífing de la campanya es lliurarà als seleccionats el dijous 25 d’octubre, a les 10 del matí, i els participants disposaran de 48 hores per confeccionar una proposta creativa.