Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Joventut

Tallers gratuïts de manualitats a l’Espai Jove

Els tallers s’adrecen a joves entre els 12 i els 17 anys i s’impartiran els dimarts i els dijous del juliol. La primera cita és demà dimarts, de les 10 a les 13 hores.

Estampació de samarretes i bosses, polseres de macramés o decapat. Aquestes són algunes de les manualitats que les persones participants aprendran als tallers gratuïts que Liana Tallers imparteix a l'Espai Jove. Tots els dimarts i els dijous del juliol, de les 10 a les 13 hores, els joves entre els 12 i els 17 anys poden participar en la iniciativa, en què també es pot aprendre a transferir fotografies, ganxet XXL i enquadernació japonesa.

La regidora de Joventut, Mireia Rossell, ha explicat que “les manualitats són una tendència a l'alça i cada cop més arrelada entre la gent més jove. Amb aquests tallers esperem que molts joves puguin aprendre diferents tècniques per realitzar les seves pròpies composicions. És un valor afegit la gratuïtat dels tallers per a que tothom qui ho desitgi tingui l'oportunitat de participar”.

Demà, dimarts 15 de juliol, comencen els tallers i per participar no cal inscripció prèvia. Les persones interessades, a més, poden optar diàriament quina de les manualitats volen aprendre. Inicialment no és necessari portar cap material.

Tallers de manualitats: 

Els dimarts 15, 22 i 29 i els dijous 17, 24 i 31 de juliol.
De les 10 a les 13 hores