Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mobilitat

Treballs de millora al barri de Les Botigues i a Garraf

ADIF inicia el tancament de 2 km en un tram de la via del tren de Les Botigues per evitar el lliure accés. Al barri de Garraf també s’inicien actuacions per millorar diferents aspectes relacionats amb la via pública.

ADIF ha començat a fer els treballs previs per instal·lar una tanca metàl·lica a la banda de mar de la via del tren, al barri de Les Botigues. Per a la col·locació del tancament s'han iniciat les cales per a la localització de serveis i el replanteig de la línia de domini. L'objectiu d'aquesta actuació és evitar el lliure l'accés a la via del tren en aquest sector, ja que quedava oberta i era relativament senzill accedir-hi. En total es col·locaran més de 2 quilòmetres de tanca des de Castelldefels fins al túnel d'accés a Port Ginesta.

També al barri de Garraf, concretament al sector Est, es realitzaran diferents actuacions de millora. Avui a la tarda comencen les actuacions al paviment asfàltic per millorar l'accés a la urbanització. Per aquesta raó, a partir de les 17.00 hores es tallarà l'accés al barri de Garraf, des de la carretera C-31 i en sentit Barcelona-Sitges. La previsió és que els treballs finalitzin avui mateix abans de les 22.00 hores.

Altres intervencions que s'estan desenvolupant a Garraf són l'acondicionament de les xarxes d'enllumenat, d'aigua potable i de clavegueram; la revisió i instal·lació de la senyalització en aquesta zona, i la construcció d'una estació de bombament d'aigües residuals. També s'està duent a terme una modificació de l'accés des de la carretera C-31.