Treballs de millora al barri de Les Botigues i a Garraf
ADIF ha començat a fer els treballs previs per instal·lar una tanca metàl·lica a la banda de mar de la via del tren, al barri de Les Botigues. Per a la col·locació del tancament s'han iniciat les cales per a la localització de serveis i el replanteig de la línia de domini. L'objectiu d'aquesta actuació és evitar el lliure l'accés a la via del tren en aquest sector, ja que quedava oberta i era relativament senzill accedir-hi. En total es col·locaran més de 2 quilòmetres de tanca des de Castelldefels fins al túnel d'accés a Port Ginesta.
També al barri de Garraf, concretament al sector Est, es realitzaran diferents actuacions de millora. Avui a la tarda comencen les actuacions al paviment asfàltic per millorar l'accés a la urbanització. Per aquesta raó, a partir de les 17.00 hores es tallarà l'accés al barri de Garraf, des de la carretera C-31 i en sentit Barcelona-Sitges. La previsió és que els treballs finalitzin avui mateix abans de les 22.00 hores.
Altres intervencions que s'estan desenvolupant a Garraf són l'acondicionament de les xarxes d'enllumenat, d'aigua potable i de clavegueram; la revisió i instal·lació de la senyalització en aquesta zona, i la construcció d'una estació de bombament d'aigües residuals. També s'està duent a terme una modificació de l'accés des de la carretera C-31.